رهبری سازمانی و ارائه خدمات با کیفیت در بیمارستان‌ها در شهرستان کیامبو، کنیا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 12

تعداد کلمات : 3900

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 ژانویه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1139 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رهبری سازمانی و ارائه خدمات با کیفیت در بیمارستان‌ها در شهرستان کیامبو، کنیا

 چکیده

 سازمان‌ها در یک محیط نسبتاً پویا کلان و کسب‌وکار خرد فعالیت می‌کنند که دارای قابلیت‌های غیرقابل پیش‌بینی زیادی است و از بسیاری جهات با فشار رقابتی مواجه شده است و باعث می‌شود آنها برای کسب مزیت رقابتی تغییراتی را اتخاذ کرده و ایجاد کنند. ارائه خدمات با کیفیت یک عنصر حیاتی و یک هدف و هدف حیاتی برای هر سازمان است. دلیل آن این است که تنها از طریق ارائه خدمات باکیفیت است که یک شرکت این توانایی را دارد که بگوید آیا پیشرفت و رشدی وجود دارد یا خیر. این مطالعه به دنبال ارزیابی رابطه بین رهبری سازمانی و ارائه خدمات با کیفیت در بیمارستان‌های مبتنی بر ایمان در شهرستان کیامبو بود. این پژوهش بر اساس تئوری تغییرات سه مرحله‌ای و با استفاده از طرح تحقیق توصیفی انجام شد. پژوهشگر مدیران ارشد، میانی و پایین‌تر بیمارستان‌های مبتنی بر ایمان را هدف قرار داد و پاسخ‌دهندگان پرسشنامه را به عنوان ابزار تحقیق پر کردند. داده‌های جمع‌آوری‌شده وارد نرم‌افزار SPSS نسخه ۲۵٫۰ شد و از تحلیل توصیفی و تحلیل رگرسیون استفاده شد. این مطالعه نشان داد که رهبری سازمانی بر اساس مقادیر R تأثیر متوسطی بر کیفیت ارائه خدمات دارد. ضریب تعیین تعدیل شده ۰٫۶۲۸ بود، به این معنی که ۶۲٫۸ درصد از کیفیت ارائه خدمات در نتیجه رهبری سازمانی بود. این مطالعه به این نتیجه رسید که رهبری سازمانی با عناصری مانند رأی‌گیری در زمینه‌های اختلاف نظر، دریافت نظرات و پیشنهادات از کارکنان، سبک رهبری و رهبرانی که خردسالان را تربیت و راهنمایی می‌کنند، منجر به بهبود کیفیت ارائه خدمات می‌شود. بنابراین، این مطالعه توصیه می‌کند که سازمان‌ها برای بهبود کیفیت ارائه خدمات باید به سمت رهبری شرکت نگاه کنند

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Organizational Leadership and Quality Service Delivery in Faith Based Hospitals in Kiambu County, Kenya

  Abstract

 Organizations operates in a fairly dynamic macro and micro business environment having a lot of unpredictability and in many ways marred with pressure for competition making them adopt and institute changes to gain competitive advantage. Quality service delivery is a vital element and a crucial objective and goal for every organization. The reason is that, it is solely through quality service delivery that a firm is has the ability to tell whether there is any progress and growth. This study sought to assess the relationship between organizational leadership and quality service delivery in Faith-Based Hospitals in Kiambu County. The study was anchored on three-step change theory and employed descriptive research design. The researcher targeted senior, middle and lower-level managers at the Faith-Based Hospitals and the respondents filled the questionnaire as the research instrument. The collected data was entered into SPSS version 25.0 where descriptive analysis and regression analysis was conducted. The study established that organizational leadership had moderate effect to quality of service delivery basing it on the R values. The adjusted coefficient of determination was at 0.628, meaning that 62.8% of quality service delivery was as a result of organizational leadership. The study concluded that organizational leadership with elements such as voting on areas of disagreements, getting input and suggestions from staff,leadership style and leaders that nurture and mentor juniors led to improvement in the quality of services delivery. Thus, the study recommends that for organizations to improve quality of service delivery they should look towards the leadership of the firm