خرده فروشی اومنی چنل چگونه تغییر کرده و چه اثراتی روی زنجیره‌های تأمین دارد؟

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 6500

مجله : Transportation Research Procedia

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1177 بازدید
55,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:خرده فروشی اومنی چنل چگونه تغییر کرده و چه اثراتی روی زنجیره‌های تأمین دارد؟

 چکیده

این مقاله در خصوص چگونگی ساختار شبکه‌های زنجیره تأمین اومنی چنل از نظر امکانات، موجودی، حمل و نقل و اطلاعات که هم مقرون به صرفه بوده و هم پاسخگوی نیازهای مشتری است بحث می‌کند. این فرایند نیازمند استفاده گیری از نقاط مثبت مکمل کانال فیزیکی و آنلاین برای توسعه مجموعه اومنی چنل است که می‌تواند بر اساس خواسته‌های مشتری و بر مبنای محصول و ویژگی‌های مشتری، تأمین گردد. یک شرکت برای رسیدن به پیشرفت، باید مشتریان آگاه از قیمت و خدمات را با استفاده از کانالهای مختلف بر مبنای ابهام تقاضا، ارزش و پیچیدگی اطلاعات محصول در حال فروش در نظر بگیرد. به عبارت دیگر، کانال فیزیکی بایستی برای برآوردن نیازهای مکرر و قابل پیش بینی به شیوه‌ای کم هزینه استفاده کرد. از کانال آنلاین باید برای تأمین تنوع و برآوردن نیازهای پراکنده با هزینه کم استفاده کرد. کانال فیزیکی همچنین می‌تواند به عنوان یک نمایشگاه و محل وانت برای کانال آنلاین برای بهبود خدمات به مشتریان و کاهش هزینه عمل کند(خرده فروشی اومنی چنل).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:The Evolution of Omni-Channel Retailing and its Impact on Supply Chains

Abstract

We discuss how omni-channel supply chain networks can be structured in terms of facilities, inventory, transportation and information to be both cost effective and responsive to customer needs. This requires exploiting the complementary strengths of the physical and the online channel to create an omni-channel portfolio that can tailor the fulfillment of each customer request based on product and customer characteristics. To be successful, a firm must target price or service conscious customers using different channels based on the demand uncertainty, value, and information complexity of the product being sold. In general, the physical channel should be used to serve frequent and predictable needs in a cost effective manner. The online channel should be used to provide variety and serve sporadic needs at low cost. The physical channel can also serve as a showroom and pickup location for the online channel to improve customer service and decrease cost.