عنوان فارسی مقاله:خرید پوشاک برند: نقش گروههای مرجع
چکیده
مارکهای لوکس در آسیا بازار رو به رشدی دارند و با توجه سهم زیاد بازار آسیا در بازار در حال رشد جهانی مارکهای لوکس، درک نقش گروههای اصلی مرجع (همسالان، خواهران و برادران، والدین و افراد مشهور) در خرید پوشاک برند از اهمیت زیادی برخوردار است. افزایش مصرف محصولات لوکس را میتوان ناشی از رشد سریع اقتصادی در چین و سایر کشورهای آسیایی دانست. مطالعات قبلی نشان میدهد که مصرف کنندگان آسیایی از محصولات طراح استقبال قابل توجهی میکنند. در این مقاله، نقش گروههای مرجع در تصمیم گیری برای خرید پوشاک برند، بررسی شد. تجزیه و تحلیل دادهها بر اساس ۲۴۸ پاسخ معتبر ایجاد شده از طریق مدیریت شخصی صورت گرفت. یافتهها نشان میدهد که چهار فرضیه تأیید شده است. این یافتهها میتوانند استراتژیست های بازاریابی و بازرگانی را در زمینه سازی در تمرکز بر متغیرهای مهم در زمینه بررسی شده قادر سازند. چندین پیامد برای تحقیق و عمل شامل پیشنهادات برای مطالعات آینده ارائه شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.