خرید پوشاک برند: نقش گروه‌های مرجع

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 9000

مجله : Asian Journal of Business Research

انتشار : 2012

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
16 می 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1174 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:خرید پوشاک برند: نقش گروه‌های مرجع

چکیده

مارک‌های لوکس در آسیا بازار رو به رشدی دارند و با توجه سهم زیاد بازار آسیا در بازار در حال رشد جهانی مارک‌های لوکس، درک نقش گروه‌های اصلی مرجع (همسالان، خواهران و برادران، والدین و افراد مشهور) در خرید پوشاک برند از اهمیت زیادی برخوردار است. افزایش مصرف محصولات لوکس را می‌توان ناشی از رشد سریع اقتصادی در چین و سایر کشورهای آسیایی دانست. مطالعات قبلی نشان می‌دهد که مصرف کنندگان آسیایی از محصولات طراح استقبال قابل توجهی می‌کنند. در این مقاله، نقش گروه‌های مرجع در تصمیم گیری برای خرید پوشاک برند، بررسی شد. تجزیه و تحلیل داده‌ها بر اساس ۲۴۸ پاسخ معتبر ایجاد شده از طریق مدیریت شخصی صورت گرفت. یافته‌ها نشان می‌دهد که چهار فرضیه تأیید شده است. این یافته‌ها می‌توانند استراتژیست های بازاریابی و بازرگانی را در زمینه سازی در تمرکز بر متغیرهای مهم در زمینه بررسی شده قادر سازند. چندین پیامد برای تحقیق و عمل شامل پیشنهادات برای مطالعات آینده ارائه شد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Purchasing Designer Label Apparels: The Role of Reference Groups

Abstract

 Luxury brands have a growing market in Asia, and with the enormous contribution of Asian market to the growing global luxury brands market, it is imperative to understand the roles of key reference groups (peers, siblings, parents, and celebrities) in the purchase of designer label apparels. The increased consumption of luxury products can be attributed to the rapid economic growth in China and other Asian countries. Prior studies indicate that Asian consumers maintain conspicuous appreciation for designer products. In this paper, the roles of reference groups in a purchase decision for designer label apparels, were explored. The data analysis was based on 248 valid responses generated through personal administration. The findings reveal that the four hypotheses were supported. The findings would enable marketing and business strategists in building grounds in focusing on important variables in the context examined. Several implications for research and practice including suggestions for future studies were highlighted.