عنوان فارسی مقاله:روشهای پیشرفته: عملیاتی کردن دادههای خدمات شبکه اجتماعی – تجزیه و تحلیل محتوای عمیق برای درک حضور برند
چکیده
محبوبیت روزافزون خدمات شبکه های اجتماعی (SNS) در دهه گذشته منجر به تغییر چشمگیری در سیستم های اجتماعی و اقتصادی شده است. افزایش فناوری که ارتباطات در SNS ها را تسهیل می کند، نه تنها فرصت های جدیدی برای نوآوری ایجاد می کند، بلکه چالش های جدیدی را برای بسیاری از شرکت های فعلی ایجاد می کند. به عنوان گام اولیه برای درک SNS ها در اکوسیستم های تجاری، این تحقیق تلاش می کند تا داده های SNS را با استفاده از پیشرفت ها در تجزیه و تحلیل متن برای مفروضات و بینش های معنادار عملیاتی کند(دادههای سرویس های شبکه اجتماعی). روشهای عملیاتی کردن دادههای SNS در یک مطالعه موردی برای بررسی ادراکات کاربر در بازار رقابتی برندهای گوشیهای هوشمند به کار گرفته میشوند. این مطالعه نشان میدهد که کاربران چگونه به محتوای انواع آزمون قمار (شخصی، حرفهای، شرکتی، خبری و ویروسی) واکنش نشان میدهند. نتایج، تنوع لایههای آزمون قمار کاربران شرکتکننده در SNS را روشن میکند. علاوه بر این، این مطالعه تأثیر روی احساسات محتوای SNS تولید شده توسط کاربران را بررسی می کند(دادههای سرویس های شبکه اجتماعی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.