روش‌های پیشرفته: عملیاتی کردن داده‌های سرویس های شبکه اجتماعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 9000

مجله : Series on Technology ManagementInnovation Discover

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
9 ژانویه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1134 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:روش‌های پیشرفته: عملیاتی کردن داده‌های خدمات شبکه اجتماعی – تجزیه و تحلیل محتوای عمیق برای درک حضور برند

 چکیده

محبوبیت روزافزون خدمات شبکه های اجتماعی (SNS) در دهه گذشته منجر به تغییر چشمگیری در سیستم های اجتماعی و اقتصادی شده است. افزایش فناوری که ارتباطات در SNS ها را تسهیل می کند، نه تنها فرصت های جدیدی برای نوآوری ایجاد می کند، بلکه چالش های جدیدی را برای بسیاری از شرکت های فعلی ایجاد می کند. به عنوان گام اولیه برای درک SNS ها در اکوسیستم های تجاری، این تحقیق تلاش می کند تا داده های SNS را با استفاده از پیشرفت ها در تجزیه و تحلیل متن برای مفروضات و بینش های معنادار عملیاتی کند(داده‌های سرویس های شبکه اجتماعی). روش‌های عملیاتی کردن داده‌های SNS در یک مطالعه موردی برای بررسی ادراکات کاربر در بازار رقابتی برندهای گوشی‌های هوشمند به کار گرفته می‌شوند. این مطالعه نشان می‌دهد که کاربران چگونه به محتوای انواع آزمون قمار (شخصی، حرفه‌ای، شرکتی، خبری و ویروسی) واکنش نشان می‌دهند. نتایج، تنوع لایه‌های آزمون قمار کاربران شرکت‌کننده در SNS را روشن می‌کند. علاوه بر این، این مطالعه تأثیر روی احساسات محتوای SNS تولید شده توسط کاربران را بررسی می کند(داده‌های سرویس های شبکه اجتماعی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Advanced Methods: Operationalizing Social Network Services Data — Deep Content Analysis to Comprehend Brand Presence

Abstract

 The increasing popularity of Social Network Services (SNSs) within the past decade resulted in a dramatic change in the social and economic systems. The enhancement of the technology that facilitates communication in SNSs is creating not only new opportunities for innovation but also new challenges for many incumbent enterprises. As an initial step towards understanding SNSs in business ecosystems, this research attempts to operationalize SNS’s data by utilizing advancements in text analysis for meaningful assumptions and insights. The methods for operationalizing of SNS’s data will be put into practice in a case study to investigate the user perceptions within a competitive market of smartphone brands. The study indicates how users react to content from different profile types (Personal, Professional, Corporate, News and Viral). The results will shed light on the variety of the users’ profile layers participating in SNSs. Further, the study examines the impact on the sentimentality of SNSs’ content generated by users.