دارایی های دیجیتال: عصر اوراق بهادار

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 21

تعداد کلمات : 4900

مجله : GLOBAL COMMODITIES APPLIED RESEARCH DIGEST

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 ژانویه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1520 بازدید
31,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:دارایی های دیجیتال: عصر اوراق بهادار  

 چکیده  

ظهور بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه اخیراً موضوع دارایی های دیجیتال را در راس بسیاری از گفتگوهای امور مالی و فناوری قرار داده است. اعتقاد ما این است که این دارایی ها به عنوان مکانیزم موثر جمع آوری کمک مالی ، دسترسی به مجموعه سرمایه گذاران جهانی را امکان پذیر می کند ، نقدینگی را در بسیاری از دارایی ها باز می کند و فرصتی برای تنظیم مقررات قانونی برای تنظیم مقررات است. شاید آنچه مورد استقبال گسترده قرار نگرفته این باشد که این دارایی ها در واقع بیش از یک دهه گذشته رایج بوده و در صنایع مختلف تأثیر داشته اند.

دارایی های دیجیتال در ابتدا شامل همه چیز ، از تصاویر ، ویدیو ، رسانه های خبری و موسیقی بود. ظهور اینترنت اولین باری است که این پرونده های دارایی دیجیتال می توانند از طریق وب به طور همتا به اشتراک گذاشته شوند. اتفاقی که برای فعالان فعال صنعت بسیار تهدیدآمیز بود این بود که اشتراک این پرونده ها و دارایی ها ، به ویژه موسیقی ، از طریق کپی و تکثیر تسهیل می شد ، و با حذف کمبود آنها ، ارزش آنها در بازار فلج می شد. این امر منجر به ایجاد اختلال در مدل های جدید تجاری مانند ناپستر ، مشارکت قانونی گسترده در کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده و ایجاد قوانین حق چاپ دیجیتال برای محافظت از متصدیان فعلی شد. شرکت هایی که در این اوایل کار موفق شدند شامل شرکت هایی بودند که با موفقیت از فناوری برای تسلط بر توزیع این دارایی ها استفاده کردند. یوتیوب و نتفلیکس به مصرف کنندگان امکان می دهند به جای مراجعه به فروشگاه اجاره ویدئو ، از خانه های خود محتوا پخش کنند ، اینستاگرام و اسنپ چت به مردم امکان داده اند تصاویر و تصاویر را با دوستان خود در سطح جهانی و فوری به اشتراک بگذارند بدون اینکه تصاویر را توسعه دهند ، در حالی که فیس بوک ، یاهو و توییتر محتوای اخبار را از منابع مختلف در یک مکان به راحتی قابل دسترسی جمع کرده و منابع رسانه سنتی را دور زده است(دارایی های دیجیتال: عصر اوراق بهادار).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Digital Assets: The Era of Tokenized Securities

Abstract

 The advent of bitcoin and other cryptocurrencies have recently pushed the topic of digital assets to the forefront of many conversations in finance and technology. It is our belief that these assets stand as an effective fundraising mechanism, enable access to global investor pools, unlock liquidity in many assets, and represent an opportunity for regulators to be proactive in compliance. Perhaps what is not widely appreciated is that these assets have actually been prevalent for over a decade and have had an impact in a variety of industries. Digital assets initially included everything from pictures, video, news media, and music. The emergence of the internet marked the first time these digital asset files could be shared peer to-peer over the web. What happened that was so threatening to established industry players is that the sharing of these files and assets, particularly music, was facilitated through copying and replicating, effectively crippling their value on the market by removing their scarcity. This led to disruptive new business models like Napster, large regulatory involvement from the U.S. Federal Communications Commission, and the creation of digital copyright laws to attempt to protect the incumbents. The companies that succeeded during these early beginnings included those that successfully utilized technology to master the distribution of these assets. YouTube and Netflix enabled consumers to stream content from their homes instead of going to the video rental store, Instagram and Snapchat have allowed people to share pictures with friends globally and instantaneously without having to get the images developed, while Facebook, Yahoo!, and Twitter have aggregated news content from different sources in one easily accessible location bypassing traditional media sources.

    دیدگاهتان را بنویسید