عنوان فارسی مقاله:مدیریت درآمد و CRM از طریق رسانه آنلاین: تأثیر اجرای همزمان آنها بر عملکرد شرکت مهمان نوازی
چکیده
این مطالعه به دنبال شناسایی اثرات اجرای همزمان مدیریت درآمد و CRM بر عملکرد تجاری در میان شرکتهای مهماننوازی است و تعیین اینکه آیا بازارگرایی فرهنگ تجاری مناسبی برای تقویت این رویکرد مشترک در محیط آنلاین است یا خیر. یک مطالعه تجربی کمی در بین هتلهای زنجیرهای، بر اساس مدل سازی معادلات ساختاری، انجام شده است. نتایج نشان میدهد که اجرای همزمان مدیریت درآمد و CRM در محیط آنلاین به طور مثبت بر عملکرد کسبوکار تأثیر میگذارد، و اینکه اتخاذ بازارگرایی آنلاین، مقدمه اجرای هر دوی این فرآیندهای بازاریابی است(درآمد و CRM از طریق رسانه).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.