مدیریت درآمد و CRM از طریق رسانه آنلاین: تأثیر اجرای همزمان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15

تعداد کلمات : 52000

مجله : Journal of Hospitality and Tourism Management

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 ژانویه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1100 بازدید
27,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدیریت درآمد و CRM از طریق رسانه آنلاین: تأثیر اجرای همزمان آنها بر عملکرد شرکت مهمان نوازی

 چکیده

 این مطالعه به دنبال شناسایی اثرات اجرای همزمان مدیریت درآمد و CRM بر عملکرد تجاری در میان شرکت‌های مهمان‌نوازی است و تعیین اینکه آیا بازارگرایی فرهنگ تجاری مناسبی برای تقویت این رویکرد مشترک در محیط آنلاین است یا خیر. یک مطالعه تجربی کمی در بین هتل‌های زنجیره‌ای، بر اساس مدل سازی معادلات ساختاری، انجام شده است. نتایج نشان می‌دهد که اجرای همزمان مدیریت درآمد و CRM در محیط آنلاین به طور مثبت بر عملکرد کسب‌وکار تأثیر می‌گذارد، و اینکه اتخاذ بازارگرایی آنلاین، مقدمه اجرای هر دوی این فرآیندهای بازاریابی است(درآمد و CRM از طریق رسانه).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Revenue management and CRM via online media: The effect of their simultaneous implementation on hospitality firm performance

Abstract

 The study seeks to identify the effects of the simultaneous implementation of Revenue Management and CRM on business performance among hospitality firms and to determine whether Market Orientation constitutes a suitable business culture for fostering this joint approach in the online environment. A quantitative empirical study among chain hotels, based on structural equation modeling, is conducted. The results indicate that the simultaneous implementation of Revenue Management and CRM in the online environment positively influences business performance, and that the adoption of online Market Orientation is an antecedent of the implementation of both of these marketing processes.