تأثیر اعتماد ، سهولت استفاده ، درک سودمندی و تأثیر اجتماعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 10

تعداد کلمات : 3900

مجله : International Journal of Business and Management;

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
31 اکتبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1162 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر اعتماد ، سهولت استفاده ، درک سودمندی و تأثیر اجتماعی بر تصمیمات استفاده از بانکداری موبایلی: مطالعه بر روی مشتریان بانک BCA KCU   ، اندونزی

 چکیده

  این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر تصمیم گیری برای استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه انجام شده است. متغیرهای مستقل براساس بررسی اولیه و نتایج تحقیقات قبلی تدوین شده اند که شامل: اعتماد ، سهولت استفاده ، سودمندی و تأثیر اجتماعی است. این مطالعه از تکنیک های تجزیه و تحلیل داده های SEM و PLS برای حفظ پردازش داده ها استفاده می کند. جامعه این مطالعه مشتریانی هستند که از خدمات بانکداری همراه در بانک BCA KCU Pondok Indah استفاده کرده اند. حجم نمونه این مطالعه ۲۰۰ نفر است که از فرمول هایر استفاده می کنند. در این مطالعه از روش نمونه گیری هدفمند برای انتخاب پاسخ دهندگان استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که هر یک از اعتماد ، سهولت استفاده و سودمندی درک شده تأثیر مثبت و قابل توجهی در تصمیم گیری برای استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه دارد. در همین حال ، تأثیر اجتماعی هیچ تاثیری ناچیز بر تصمیم برای استفاده از خدمات بانکداری همراه ندارد. توصیه های مدیریتی برای افزایش تصمیم برای استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه عبارتند از: افزایش حریم خصوصی کاربران ، افزایش مهارت کاربران ، افزایش کارایی سیستم که کاربران قادر به استفاده از آن در هر زمان و مکان هستند. ، و همچنین افزایش توصیه کاربران به دیگران برای استفاده از سیستم(درک سودمندی و تأثیر اجتماعی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Influence of Trust, Perceived Ease of Use, Perceived Usefulness and Social Influence on Decisions to Use Mobile Banking: Study on Customer of Bank BCA KCU Pondok Indah, Indonesia

Abstract

 This study is aimed to analyze the factors that influence the Decision to Use mobile banking services. The independent variables are formulated based on the preliminary survey and the results previous researches, covering: trust, perceived ease of use, perceived usefulness and social influence. This study uses SEM data analysis techniques and PLS is used to maintain the data processing. The population of this study are costumers having used mobile banking services at Bank BCA KCU Pondok Indah. The sample size of this study is 200 respondents applying Hair formula. The purposive sampling technique is applied in this study to in order to select the respondents. The results show that each one of trust, perceived ease of use, and perceived usefulness has a positive and significant influence on the decision to use mobile banking services. Meanwhile, the social influence has no insignificant influence on the decision to use mobile banking services. The managerial recommendations to increase the decision to use mobile banking services are: to increase the users’ privacy, to increase the users’ proficiency, to increase the efficiency of the system that the users are able to use it at any time and at any place, as well as to increase the users’ recommendation for others to use the system.