دسترسی کارآفرینانه مبتنی بر جنسیت به اعتبار بانکی: افسانه یا واقعیت

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 10000

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1169 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:دسترسی کارآفرینانه مبتنی بر جنسیت به اعتبار بانکی: افسانه یا واقعیت

 چکیده

  دسترسی به سرمایه برای رشد و پایداری اقتصاد بسیار مهم است. افزایش اعتبار به زنان کارآفرین به آنها کمک می کند تا مشاغل خود را راه اندازی و اداره کنند ، بنابراین اشتغال ایجاد می کند و به افزایش ثروت یک کشور کمک می کند. هدف از این مطالعه ، به دست آوردن نظرات مدیران اعتبار/بازاریابی بانک های سپرده در زمینه دسترسی به کارآفرینان زن و مرد به اعتبار است تا این تصور را تایید کند که مردان نسبت به زنان به وام دسترسی بهتری دارند. داده ها از طریق منبع اصلی از طریق پرسشنامه ساختار یافته جمع آوری شد. نمونه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شد. پاسخ دهندگان هدف ، مدیران اعتبار/بازاریابی با حداقل ۳ سال سابقه بودند. ۲۰ بانک به صورت تصادفی از بین ۱۷ بانک سپرده انتخاب شدند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و Excel استفاده شد. ۷۲٫۱ درصد از پاسخ دهندگان زن بودند. درخواست های وام از کارآفرینان مرد بیشتر از زنان است ، در حالی که دولتها تمایل بیشتری به تأمین مالی مردان دارند تا زنان یکی از کمترین امکانات را داشته باشند. هیچ محصول اعتباری بانکی مختص مردان وجود ندارد ، در حالی که حدود ۱۹ محصول اعتباری مختص زنان وجود دارد(دسترسی کارآفرینانه مبتنی بر جنسیت).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Gender-Based Entrepreneurial Access to Bank Credit: Myth or Reality

  Abstract

 The availability of and access to capital is very important to the growth and sustainability of an economy. Extending credit to women entrepreneurs will help them to start and run their business, thus creating employment and contribute to increasing the wealth of a nation. The objective of the study is to get the views of Credit/Marketing officers of deposit banks on the issue of access to credit by male and female entrepreneurs in order to either affirm or debunk the myth that men have better access to loans than women. Data was gathered from the primary source through a structured questionnaire. The sample was selected using a stratified random sampling technique. The target respondents were Credit/Marketing officers with a minimum of 3 years of experience. Twenty were randomly selected from the 17 deposit banks. SPSS and Excel were used to analyze the data. 72.1% of the respondents were female. There are more loan applications from male entrepreneurs than from female, while governments are more disposed to funding men than women had one of the least means. There is no bank Credit product exclusive to men, whereas there are about 19 Credit products exclusive to women.