مدیریت عملکرد راهبردی با تاکید بر مشتری مداری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 29

تعداد کلمات : 7000

مجله : Social and Behavioral Sciences

انتشار : 2015

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
13 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1228 بازدید
25,500 تومان

عنوان فارسی مقاله: مدیریت عملکرد راهبردی با تاکید بر مشتری مداری

 چکیده  

 این مقاله به بررسی مسائل مربوط به مدیریت عملکرد راهبردی در محیط کسب و کار جمهوری چک با تاکید بر مشتری با استفاده از مقایسه نتایج و نتایج جزیی حاصل از تحقیقات انجام شده در شرکت‌های منتخب می‌پردازد. نتایج تجزیه تحلیل در پیش زمینه نظری و یافته‌های مطالعات مشابه ارزیابی می‌شود. بر اساس این یافته‌ها، مجموعه‌ای از توصیه‌ها برای شرکت‌های جمهوری چک استفاده می‌شود که با مدیریت عملکرد راهبردی مشتری محور ارائه می‌شوند. این مقاله بر اساس تحقیقی در جمهوری چک و منابع خارجی، مصاحبه‌ها با مدیریت وتحلیل مواد داخلی از شرکت‌های انتخاب شده می‌باشد(راهبردی با تاکید بر مشتری مداری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Strategic Performance Management with Focus on the Customer

Abstract

This paper presents a view on issues of strategic performance management in the Czech business environment with focus on the customer by means of comparing results and partial conclusions from research carried out in selected companies. The results of the analysis are evaluated in the context of the theoretical background and the findings of similar studies. Based on these findings, a set of recommendations will be provided for Czech companies dealing with strategic performance management oriented towards the customer. The paper was prepared based on research of Czech and foreign literature, interviews with management and analyses of internal materials from selected companies.
دیدگاهتان را بنویسید