راهکارهای کاهش اثرات منفی Covid-19 در صنعت گردشگری مالزی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16

تعداد کلمات : 6300

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1171 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:راهکارهای کاهش اثرات منفی Covid-19 در صنعت گردشگری مالزی

 چکیده

  گردشگری از نظر تولید ناخالص داخلی ، درآمد صادراتی و اشتغال سهم عمده ای در اقتصاد مالزی دارد. شیوع کووید -۱۹ منجر به محدودیت سفر دولتها برای متوقف کردن شیوع ویروس شد. بیماری همه گیر COVID-19 صنعت گردشگری مالزی به ویژه هتل ها ، حمل و نقل ، آژانس های مسافرتی و مراکز فروش نوشیدنی های غذایی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. تا ژوئن ۲۰۲۰ ، میزان خسارت های پیش بینی شده ۴۵ میلیارد ریال ، با مجموع زیان حدود ۳۱ میلیون روپیه از بخش سفرهای بین المللی و حدود ۱۳ میلیارد روپیه در بخش داخلی بود.

روش شناسی

روش تحقیق ترکیبی برای این تحقیق استفاده شده است. ابزار گردآوری داده ها مرور ادبیات ، مصاحبه های شخصی و پرسشنامه آنلاین با ۱۳۵ شرکت کننده بود. مقیاس پنج درجه ای لیکرت برای نشان دادن میزان موافقت یا عدم رضایت پاسخ دهندگان به تصویب رسید.

نتایج

با ممنوعیت سفر دولت مالزی و بسته شدن مرزها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، COVID-19 کل صنعت گردشگری را متوقف کرد. این اقدامات منجر به از دست دادن شغل و درآمد شد. با این حال ، دولت مالزی با موانع متعددی برای کاهش تأثیرات منفی COVID-19 بر صنعت گردشگری مالزی روبرو است ، از جمله فقدان حمایت مالی ، دانش فنی ، پشتیبانی متخصصان و فقدان ذهنیت رقابتی و احتمالی.

نتیجه گیری و توصیه ها

یافته ها نشان داد که گردشگری داخلی و اکوتوریسم برای کاهش تأثیرات منفی COVID-19 بر صنعت گردشگری مالزی مهم هستند. اجرای موفق گردشگری داخلی و اکوتوریسم مستلزم مدیریت مقصد مناسب ، بازاریابی و تبلیغ برند گردشگری مالزی به شیوه مناسب و م ،ثر ، افزایش کیفیت خدمات ، ارائه محصولات و خدمات جدید گردشگری و ایجاد وفاداری به مقصد است(راهکارهای کاهش اثرات منفی Covid-19).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Strategies for Mitigating the Adverse Impact of Covid-19 in Malaysian Tourism Industr

  Abstract

Tourism is a major contributor to the Malaysian economy in terms of GDP, export earnings and employment. The outbreak of COVID-19 led to travel restrictions of the governments to halt the spread of the virus. COVID-19 pandemic has severely impacted the Malaysian tourism industry in particular the hotels, transportations, travel agencies and food beverages outlets. As of June, 2020, the reported projected losses were RM45bil, with total loss of about RM31bil from the international travel sector and about RM13bil in the domestic segment. Methodology A mixed method methodology was used for this research. The data collection tools were literature review, personal interviews, and online questionnaire surveys with 135 participants. A five-point Likert scale was adopted to indicate the respondent’s degree of agreement or disagreement. Results COVID-19 brought the entire tourism industry to grinding halt when the Malaysian government-imposed travel bans and border closure to contain the spread of virus. These measures led to job and revenue losses. However, Malaysian Government faces several barriers to mitigate the adverse impact of COVID-19 for Malaysian tourism industry, including lack of the financial support, technological knowledge, expert support and the absence of a competitive and contingency mindset. Conclusion and Recommendations The findings revealed that domestic tourism and ecotourism are important to mitigate the adverse impact of COVID-19 to Malaysian tourism industry. Successful implementation of domestic tourism and ecotourism required proper Destination Management, marketing and promoting the Malaysian Tourism Brand in appropriate and effective way, enhancing Service Quality, offering the new tourism products and services, and creating Destination loyalty.