عنوان فارسی مقاله:عوامل موفقیت کلیدی برای راه اندازی پلتفرم رسانه های اجتماعی: شناسایی مکانیسم تشکیل قصد ادامه
چکیده
رسانههای اجتماعی به اخیراً رونق زیادی پیدا کردهاند و سازمانهای دولتی در سطوح مختلف از رسانههای اجتماعی مختلف برای اجتماعی سازی خدمات، فرایندها و دادههای دو لتی استفاده میکنند. هم محققان و هم متخصصان بر درک عوامل موفقیت اصلی مرتبط با راه اندازی رسانه های اجتماعی دو لتی متمرکز هستند. هدف این مطالعه، شناسایی عوامل موفقیت کلیدی با کشف مکانیسم تشکیل قصد استفاده مداوم افراد میباشد. از طریق بررسی نظریه رضامندی و استفاده، ما عوامل ارضا (یعنی جست و جوی اطلاعات، فعالیت اجتماعی، مصرف محتوی، هوش جمعی و اثرات جانبی شبکه) را که منجربه قصد ادامه کاربر به سمت GSM شود شناسایی کردیم. به علاوه، ما بر چارچوب محرک- جاندار-پاسخ برای توسعه مدلی برای کشف اثرات عوامل رضامندی بر روی حالتهای تجربی انلاین افراد (تجربه جریان واحساس تعلق) و قصد ادامه آنها تاکید کردیم. نتایج نظر سنجی بر روی ۳۳۶ ساکن میکر و بلاگینگ دولتی نشان میدهد که قصد ادامه مصرف، توسط عوامل لذت و رضامندی تعیین میشود. به علاوه، روابط میان عوامل رضامندی و قصد ادامه کاربران با حس تعلق و تجربه جریان قابل بررسی است(راه اندازی پلتفرم رسانه های اجتماعی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.