رقابت پذیری مقاصد گردشگری: معیاری گسترده از دیدگاه مبتنی بر منابع

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 6700

مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
26 فوریه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1175 بازدید
34,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رقابت پذیری مقاصد گردشگری: معیاری گسترده از دیدگاه مبتنی بر منابع

 چکیده

 هدف این تحقیق افزایش رقابت پذیری مقصد گردشگری برای شهر ملنگ است. این تحقیق از معیارهای توسعه یافته دیدگاه مبتنی بر منابع RBV VRIOLU (ارزشمند، نادر، غیرقابل تقلید، سازمان، بازار بزرگ، نیاز برآورده نشده) برای تجزیه و تحلیل رقابت پذیری مقصد گردشگری برای شهر ملنگ استفاده می‌کند. رویکرد کیفی با طرح تحقیق موردی در این پژوهش اتخاذ شده است. داده‌ها با استفاده از مثلث بندی داده‌ها، مانند مصاحبه عمیق با مطلعین، مشاهده مستقیم در قالب یادداشت‌های میدانی و مستندات تصویری جمع آوری شد. داده‌ها به صورت دستی توسط محققین و با استفاده از تحلیل موضوعی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این تحقیق VRIOLU، معیارهای توسعه‌یافته RBV ثابت می‌شود که می‌توان از آن به عنوان ابزاری برای تحلیل رقابت‌پذیری مقصد گردشگری با ارائه چارچوبی به محققان برای دریافت پاسخ از اطلاع‌رسان برای دستیابی به هدف تحقیق استفاده کرد. پیشنهادات برای بهبود رقابت پذیری مقصد گردشگری برای شهر ملنگ عبارتند از: (۱) ترویج فعال ارزش افزوده‌ای که شهر ملنگ می‌تواند به بازدیدکنندگان بدهد. (۲) تشکیل هیئت گردشگری برای مدیریت شهر ملنگ به عنوان یک مقصد گردشگری به شیوه‌ای جامع. (۳) ایجاد ارتقای هم افزایی بین ذینفعان اپراتور گردشگری و دولت‌ها(رقابت پذیری مقاصد گردشگری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Competitiveness of Tourism Destinations: An Extended Criteria of Resource-Based View

Abstract

 This research aims to increase the tourism destination competitiveness for the city of Malang. This research uses the extended criteria of Resource-based View (RBV): VRIOLU (Valuable, Rare, Inimitable, Organization, Large Market, Unmet Need) to analyze tourism destination competitiveness for the city of Malang. A qualitative approach with a case study research design is adopted in this research. Data was collected using data triangulation, such as an in-depth interview with the informants, direct observation in the form of field notes, and picture documentation. The data was analyzed manually by the researchers using thematic analysis. In this research, VRIOLU, the extended criteria of RBV is proven that it can be used as a tool to analyze tourism destination competitiveness by giving the researchers a framework to get the answers from the informants to achieve the research aim. Suggestions to improve the tourism destination competitiveness for the city of Malang include: (1) Actively promoting the added value that can be given by the city of Malang to the visitors; (2) Forming a tourism board to manage the city of Malang as a tourism destination in a holistic manner; (3) Creating synergistic promotion between the stakeholders of tourism operator and governments.