روابط ادراک کارآفرینانه مدیران و سرعت بین المللی سازی در بنگاه های کوچک و متوسط(SME)

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 6300

مجله : Journal of Global Entrepreneurship Research

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1156 بازدید
28,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:روابط ادراک کارآفرینانه مدیران و سرعت  بین المللی سازی در بنگاه های کوچک و متوسط(SME)

چکیده

  منابع و مطالعات کارآفرینی بین المللی از اواخر دهه ۱۹۸۰ توسط محققان مورد توجه قرار گرفته است و آنها بررسی کرده اند که چگونه کارآفرینان مطابق جنبه های مختلف رفتار می کنند ، چگونه برخی از آنها در بازارهای بین المللی موفق می شوند و برخی دیگر ادامه نمی دهند. بنابراین ، تحقیق حاضر رفتار کارآفرینی و همچنین روابط ادراک کارآفرینی مدیران و سرعت بین المللی سازی (IS) را در شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) بررسی کرده است. جامعه آماری متشکل از مدیران SME در یک شهرک صنعتی فعال ایران است که اقدامات بین المللی را انجام داده است. فرضیه ها با استفاده از آزمون معادلات ساختاری و نرم افزار LISREL با تجزیه و تحلیل ۳۲۰ پرسشنامه صحیح مورد آزمایش قرار گرفتند. نتایج به دست آمده نشان داد که جهت گیری بین المللی کارآفرینان (IO) با فعالیت (PR) ، تحمل ابهام (TA) ، شدت دانش (KI) و درک ریسک (RP) رابطه معنی داری دارد. آنها همچنین روابط قابل توجهی از شدت دانش ، درک ریسک و سرعت بین المللی شدن را تأیید کردند ، اما هیچ رابطه ای بین تحمل ابهام و درک ریسک یافت نشد(روابط ادراک کارآفرینانه مدیران).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Relationships of managers’ entrepreneurial perception and internationalization speed in small and medium-sized enterprises (SMEs)

Abstract

 International entrepreneurship literature has been taken into account by researchers since the late 1980s, and they have investigated how entrepreneurs behave according to different aspects, how some of them succeed in international markets, and others fail to continue. Therefore,the present research investigated the entrepreneurial behavior as well as relationships of managers’ entrepreneurial perception and the internationalization speed (IS) in small and medium-sized enterprises (SMEs). The statistical population consisted of managers in SMEs in an active Iranian industrial estate that has taken international measures. Hypotheses were tested using the structural equation test and LISREL software by analyzing 320 correct questionnaires. The obtained results indicated that the entrepreneurs’ international orientation (IO) had a significant relationship with the proactivity (PR), tolerance of ambiguity (TA), knowledge intensity (KI), and risk perception (RP). They also confirmed significant relationships of the knowledge intensity, risk perception and the internationalization speed, but no r