روابط فرااجتماعی با موسیقی دان ها

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 19

تعداد کلمات : 8300

مجله : The Journal of Social Media in Society

انتشار : 2019

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
26 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1345 بازدید
27,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:روابط فرااجتماعی با موسیقی دان ها

 چکیده

با توسعه‌ی تحقیقات گسترده در خصوص توسعه‌ی روابط فرااجتماعی (PSR)، این مطالعه به بررسی مطالعه‌ی رابین و هافس (۱۹۸۷) در خصوص این که چگونه ارتباطات موجب ایجاد نزدیکی و روابط بین مخاطبان می‌شود. مطالعه حاضر مدل روبن و مک هه را در ارتباط بی نظیری که مصرف کنندگان با نوازندگان مورد علاقه خود احساس می‌کنند به کار برد. مدل سازی معادلات ساختاری نشان می‌دهد که این روابط برون مرزی با نوازندگان با آنچه در گذشته با شخصیت‌های رسانه‌ای سنتی‌تر دیده می‌شود متفاوت است. این مدل تأیید می‌کند که طرفداران موسیقی با روابط موسیقیدانان روابط متفرقه برقرار می‌کنند و همچنین یافته‌های قبلی را تقویت می‌کنند که قرار گرفتن در معرض پیش بینی کننده قدرتمند جذب است. این نتایج توجیهی را برای گسترش انتظارات نظری از روابط فرااجتماعی با نوازندگان و موسیقی دان ها ارائه می‌دهد.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Parasocial Relationships with Musicians

Extending research on the development of parasocial relationships (PSR), the present study fits into a long line of research beginning with Rubin and McHugh’s (1987) seminal work investigating the how communication, liking, and intimacy interact as audiences form relationships with mediated characters. The current study applied Ruben and McHugh’s model to the unique connection consumers feel with their favorite musicians. Structural equation modeling reveals that these parasocial relationships with musicians differ from those previously found with more traditional media characters. The model confirms that music fans develop parasocial relationships with musicians, as well as reinforce previous findings that exposure is a powerful predictor of attraction. The results provide justification for extending the theoretical expectations of parasocial relationships to musicians.

    دیدگاهتان را بنویسید