رویکردهای جدید برای آموزش حسابداری آنلاین

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 4000

مجله : Business

انتشار : 2014

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 فوریه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1093 بازدید
19,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رویکردهای جدید برای آموزش حسابداری آنلاین

چکیده

 در طی دهه گذشته، آموزش عالی تعداد روز افزونی از مشکلات و اختلالات را تجربه کرده است. پشتیبانی دولت از دانشگاه‌ها به شدت کاهش یافته است و تغییرات معنی دار و قابل توجهی در سیستم‌های پشتیبانی مالی فدرال رخ داده است. هم چنین نیاز مبرمی به حسابداری و ثبت شواهد مربوط به ارزش آموزش دانشگاهی وجود دارد. دو نیروی مختل کننده در ظهوراموزش آنلاین و فشار های مالی دانشگاه‌های دولتی منجر به افزایش تعداد دوره‌های آموزشی از جمله دوره‌های کسب و کار و حسابداری آنلاین شده است. با رشد دوره‌های حسابداری آنلاین، برخی کیفیت آن‌ها در خصوص دستورالعمل حسابداری چهره به چهره سنتی را زیر سؤال برده‌اند. در حقیقت، نظر سنجی گالوپ، به این نتیجه رسیده است که حدود یک سوم پاسخگویان، برنامه‌های آنلاین را به صورت ” عالی یا خوب” ارزیابی یا رتبه بندی کرده‌اند (بیدول ۲۰۱۳). بسیاری از مربیان حسابداری به این سؤال با رویکردهای جدید آموزش حسابداری انلاین پاسخ می‌دهند. این رویکردها اغلب بر جمع اوری و ارزیابی داده‌های جمع اوری شده از دانشجویان انلاین برای کسب اطلاعات در زمینه راهبردهای بهبود دهنده اثر بخشی کلاس‌های حسابداری انلاین تاکید دارند. این مقاله مروری بر وضعیت فعلی و دیدگاه‌های آموزش حسابداری آنلاین با تاکید بر مکانیسم‌های طراحی شده برای بهبود اثر بخشی آن دارد(رویکردهای جدید برای آموزش حسابداری آنلاین).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: New Approaches to Online Accounting Education

Abstract

Over the last decade, higher education has experienced a growing number of disruptions. State support of universities has declined substantially and significant changes have been made to the federal financial aid system. There have been greater calls for accountability and evidence documenting the value of a college education. Two disruptive forces in particular, the rise in online education and financial pressures for state-funded colleges, have resulted in an increase in the number of courses, including business and accounting courses, being offered online. With the growth of online accounting courses, some have questioned their quality relative to traditional face-to-face classroom accounting instruction. In fact, a recent Gallup poll finds only about a third of the survey respondents rate online programs as “excellent” or “good” (Bidwell 2013). Many accounting educators are responding to these questions by pioneering new approaches to online accounting instruction. These approaches often focus on capturing and assessing data generated from online students to obtain insight into strategies that enhance the effectiveness of online accounting classes. This paper provides an overview of the current status and future prospects of online accounting education, focusing on mechanisms designed to enhance its effectiveness.