کیفیت کلان داده در سازمان های بهداشت و درمان در عربستان سعودی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 11

تعداد کلمات : 4500

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 می 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1248 بازدید
34,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:کیفیت کلان داده در سازمان های بهداشت و درمان در عربستان سعودی

 چکیده

  پذیرش تجزیه و تحلیل داده های بزرگ توسط سازمان ها در صنایع متعددی گسترش یافته است و مزایا و چالش هایی را به همراه دارد. چالش اصلی از کیفیت ناکافی داده های مورد استفاده در فرآیند تحلیل و همچنین تأثیر آن بر ارزش بینش های به دست آمده ناشی می شود. بنابراین، هدف از این تحقیق بررسی عوامل موثر بر کیفیت داده های بزرگ در سازمان های بهداشت و درمان عربستان سعودی است. این عوامل شامل اهداف شفاف کسب و کار، منبع داده، تجزیه و تحلیل داده ها، ابعاد کیفیت داده ها، تعامل با مشتری و ابزارهای ارزیابی است. برای بررسی این جنبه ها از طرح توصیفی و تحلیلی استفاده شده است. علاوه بر این، یک پرسشنامه به دو زبان عربی و انگلیسی برای ۳۵۰ پاسخ دهنده که در صنعت مراقبت های بهداشتی عربستان سعودی از مشاغل و موقعیت های مدیریتی مختلف کار می کنند، توزیع شده است. برای تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از طریق پرسشنامه، از بسته آماری علوم اجتماعی (SPSS) استفاده شده است. نتایج مطالعه حاکی از آن است که عوامل مورد تجزیه و تحلیل تأثیر معناداری بر کیفیت داده های بزرگ در سازمان های بهداشتی و درمانی دارد. یافته های این مطالعه با پرداختن به عواملی که قبلاً به صورت ترکیبی مورد بررسی قرار نگرفته اند، شکاف موجود در منابع موجود را پر می کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Big Data Quality in Healthcare Organizations in Saudi Arabia

Abstract

The adoption of Big Data analytics by organizations has been expanding across numerous industries, bringing both advantages and challenges. The primary challenge stems from the insufficient quality of data used in the analysis process, as well as its impact on the value of the acquired insights. Therefore, the objective of this research is to investigate the factors that influence the quality of Big Data in Saudi Arabian healthcare organizations. These factors include clear business objectives, data source, data analysis, data quality dimensions, customer engagement, and assessment tools. To investigate these aspects, a descriptive and analytical design is used. Additionally, a questionnaire is distributed in both Arabic and English to 350 respondents working within Saudi Arabia's healthcare industry from a variety of occupations and management positions. To analyse the data acquired via the questionnaire, the statistical package for the social sciences (SPSS) is employed. The study's results indicate that the factors analysed have a significant effect on the quality of Big Data in healthcare organizations. The findings of this study will fill the gap in the existing literature by addressing factors that have not been explored in combination previously.