عنوان فارسی مقاله:بررسی تعامل و مشارکت طرفداران(هواداران) از طریق سایت های شبکه های اجتماعی
چکیده
هدف – هدف این مقاله مفهومسازی و اندازهگیری ساختار تعامل طرفداران از طریق سایتهای شبکه اجتماعی (SNS) است.
طراحی/روششناسی/رویکرد – یک روش چند مرحلهای برای ارزشیابی تعامل طرفداران پیشنهادی از طریق مدل SNS با سه ساختار مرتبه اول (روابط طرفدار با طرفدار، روابط تیم با طرفدار و ایجاد مشترک طرفداران) تکمیل شد. ابتدا، یک تجزیه و تحلیل اولیه از موارد پیشنهادی برای ثبت تعامل هوادار از طریق SNS از طریق بررسی تخصصی انجام شد. دوم، ارزیابی پایایی آیتم و روایی سازه با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی (CFA) تکمیل شد. در نهایت، CFA و مدل معادلات ساختاری بعدی برای بررسی ویژگیهای روانسنجی و آزمایش روابط بین سازه پیشنهادی با مقاصد رفتاری آنلاین و آفلاین انجام شد.
یافتهها – نتایج نشاندهنده ویژگیهای روانسنجی خوب سازههای روابط هوادار با هوادار، روابط تیم با هوادار و ایجاد مشارکت هوادار است و این سه سازه به طور قابلتوجهی با سازه مرتبه دوم تعامل طرفداران از طریق SNS مرتبط بودند. علاوه بر این، ساختار تعامل طرفداران از طریق SNS به طور قابل توجهی با اهداف رفتاری آنلاین و آفلاین مرتبط بود.
پیامدهای عملی – این یافتهها نشان میدهد که تیمها باید از SNS برای تعامل با هواداران استفاده کنند، تا به طرفداران اجازه دهند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و طرفداران را در فرآیندهای خلق مشترک با هدف افزایش تعامل و متعاقب آن نیات رفتاری مثبت نسبت به تیم مشارکت دهند.
اصالت/ارزش – این مطالعه تحقیقات قبلی را با اندازهگیری تعامل طرفداران از طریق SNS به عنوان یک ساختار چند بعدی، و آزمایش تأثیر پیشبینیکننده آن بر نیات رفتاری آنلاین و آفلاین طرفداران گسترش میدهد. از این مطالعه می توان چندین پیشنهاد برای مطالعات آینده و استراتژی هایی برای افزایش مشارکت طرفداران گرفت(سایت های شبکه های اجتماعی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.