اعتبار و عملکرد سرمایه گذاری خطر پذیر در بازارهای آنلاین

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 33

تعداد کلمات : 11000

مجله : Journal of Business Venturing

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 اکتبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1417 بازدید
34,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:اعتبار و عملکرد سرمایه گذاری خطر پذیر در بازارهای آنلاین: نقش تعدیل کننده ازدحام بازار

 چکیده  

اعتبار و شهرت نشان دهنده محرک مهم عملکرد سرمایه گذاری خطر پذیر است. این مقاله نشان می‌دهد که مزایای عملکردی شهرت به طور عمده به شرایط بازار سرمایه گذاری مشروط است. مطالعه‌ی ۷۹۷۰۸۷ معامله و تراکنش فروش توسط ۵۷۶۰ سرمایه گذاری خطر پذیر جدید در ۱۱۹ بازار آنلاین مبتنی بر پلتفرم، شواهد قوی ارائه می‌کند که نشان می‌دهد ازدحام بازار یا بازار سپاری باعث تضعیف رابطه‌ی بین شهرت و عملکرد می‌شود(سرمایه گذاری خطرپذیر در بازارهای آنلاین). سرمایه گذاری خطر پذیر از ۳۸ تا ۴۲ درصد شهرت، در صورت رقابت در بازار بدون ازدحام بهره مند می‌شود. با تفکیک مکانیسم‌های اصلی شهرت و اعتبار، این مطالعه امکان انجام پیش بینی‌های دقیق را در خصوص دلیل، زمان و شیوه‌ی بهره وری سرمایه گذاری از اعتبار می‌دهد(سرمایه گذاری خطرپذیر در بازارهای آنلاین).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Reputation and new venture performance in online markets: The moderating role of market crowding

Abstract

 Reputation represents an important driver of new venture performance. This article shows that the performance benefits of reputation are substantially contingent on ventures' market conditions. My study of 797,087 sales transactions by 5760 new ventures in 119 platform-mediated online markets provides strong evidence that market crowding attenuates the reputation–performance relationship. Ventures benefit 38% to 42% more from a favorable reputation when they compete in an uncrowded (versus crowded) market. By disentangling the underlying mechanisms of reputation, my study allows for more accurate predictions about why, when, and how ventures benefit from reputation.
دیدگاهتان را بنویسید