رابطه بین سود سهام ، چرخه کسب و کار ، سرمایه گذار نهادی و ریسک سهام

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 27

تعداد کلمات : 11994

مجله : Psychology & Marketing,

انتشار : 2015

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
17 ژانویه 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1058 بازدید
40,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رابطه بین سود سهام ، چرخه کسب و کار ، سرمایه گذار نهادی  و ریسک سهام

 چکیده

 سرمایه گذاران، معمولاً توجه بیشتری را به پرداخت سود سهام و چرخه کسب و کار معطوف می‌کنند، ولی توجه کم‌تری را نسبت به ریسک سرمایه گذاری دارند. بنابراین، نوسان بازده سهام و بتا، که دو مورد از متداول‌ترین شاخص‌های اندازه گیری ریسک سهام هستند، به منظور بررسی و کشف روابط آن‌ها با سود سهام، چرخه کسب و کار و مالکیت نهادی استفاده می‌شوند. ما، اقدام به نمونه برداری از ۲۰۰ شرکت پذیرفته شده در بورس کردیم که این ۲۰۰ شرکت دارای اطلاعات ثبت شده پیوسته‌ای از پرداخت سود سهام هستند و توسط سرمایه گذاران نهادی از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴ در بازار بورس تایوان اداره می‌شوند. نتایج نشان می‌دهد که: ۱- سود سهام و نسبت سهام سرمایه گذاران نهادی، اثر مثبت معنی داری بر روی ریسک سهام دارد ۲- رابطه بین چرخه کسب و کار و ریسک سهام منفی است و ۳- تأثیر سود سهام، چرخه کسب و کار و نسبت سهام سرمایه گذار نهادی بر روی ریسک بازاری، معنی دار نیست.

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 title: How Do Price Perceptions of Different Brand Types Affect Shopping Value and Store Loyalty?

Abstract

This research investigates the relationships among price perceptions for different brand types (national brands, standard store brands, regional store brands, organic store brands), shopping value dimensions (quality, price, social, and emotion value), and store loyalty (retention and word of mouth (WOM)). A comprehensive model depicts determinants of customer store loyalty. Using structural equation modeling, the model test includes 671 consumers intercepted during shopping trips. The data analysis yields several surprising results. In particular, low product price perceptions do not necessarily signal negative store quality evaluations. Shopping value dimensions influence store retention loyalty and WOM behavior differently. Furthermore, different brand types exert distinct effects on the value creation process. Favorable prices for national and standard store brands have comparable positive effects on store price value and emotional value creation; appealing prices of regional store brands instead reduce the emotional value of the store, and low prices for organic store brand products significantly increase social value creation.

دیدگاهتان را بنویسید