تجزیه تحلیل راهبردی کیفیت خدمات و سرویس الکترونیک

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 29

تعداد کلمات : 9800

مجله : Expert Systems with Applications

انتشار : 2012

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
18 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1589 بازدید
29,500 تومان

عنوان فارسی مقاله:تجزیه تحلیل راهبردی کیفیت خدمات و سرویس  الکترونیک در صنعت بهداشت و درمان   و مراقبت های درمانی بر مبنای مدل تلفیقی AHP و TOPSIS فازی

  چکیده

بخش خدمات  جهت بهبود عملکرد و بهبود کیفیت ضمن در نظر گرفتن مشتری مداری تحت فشار روز افزونی است. اخیرا ، مفهوم کیفیت خدمات مبتنی بر وب یا الکترونیکی (e-sq) ارایه شده است. با به وجود آمدن تجارت الکترونیکی ، نظارت و بهبود کیفیت خدمات الکترونیک مهم شده است. بنابراین ، این مطالعه به بررسی مفهوم e-sq و تعیین مؤلفه های اصلی e-sq می پردازد. چارچوب e-sq با کمک روش کیفیت خدمات (SERVQUAL) به عنوان ابزار نظری به کار گرفته می شود. سرانجام ، چارچوب پیشنهادی e-sq با یک مثال از عملکرد وب خدمات بخش مراقبت های بهداشتی در ترکیه با استفاده از یک روش تصمیم گیری چند معیار ترکیبی (MCDM) متشکل از فرآیند سلسله مراتبی تحلیلی فازی (AHP) و تکنیک فازی برای عملکرد با شباهت به ایده آل نشان داده شده است. راه حل (TOPSIS). کار ارائه شده در این مقاله ، کاربرد چارچوب e-sq را در توضیح پیچیدگی جنبه های مشاهده شده در اجرای خدمات درمانی از طریق اینترنت نشان می دهد(سرویس الکترونیک در صنعت بهداشت).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: A combined fuzzy AHP and fuzzy TOPSIS based strategic analysis of electronic service quality in healthcare industry

 

Abstract

Service sector is under pressure to deliver continuing performance and quality improvement while being customer-focused. In recent terms, there exists web based or electronic service quality (e-sq) concept. With the birth of electronic commerce, it has become important to be able to monitor and enhance e-sq. Therefore, this study will examine the e-sq concept and determine the key components of e-sq. The e-sq framework is employed by the aid of service quality (SERVQUAL) methodology as the theoretical instrument. Finally, proposed e-sq framework is illustrated with a web service performance example of healthcare sector in Turkey by using a combined multiple criteria decision making (MCDM) methodology containing fuzzy analytic hierarchy process (AHP) and fuzzy technique for order performance by similarity to ideal solution (TOPSIS). The work presented in this paper shows the applicability of the e-sq framework in explaining the complexity of aspects observed in the implementation of healthcare services via internet.

دیدگاهتان را بنویسید