عنوان فارسی مقاله:رفتار مشتری در زنجیره تامین اومنی چنل تحت سرویس های شبکه های اجتماعی
چکیده
هدف-هدف این مقاله تجزیه و تحلیل چگونگی تأثیر خدمات شبکه های اجتماعی (SNS) بر رفتار مصرف کنندگان در زنجیره تامین اومنی چنل با استفاده از روش تحقیق معکوس است.
طراحی/روش شناسی/رویکرد – در ابتدا ، یک پرسشنامه برای به دست آوردن داده ها در مورد رابطه بین عوامل درک کانالها و رفتار مصرف کننده اجرا شد. پس از آن ، یک مدل معادله ساختاری ساخته شد و رفتار مصرف کننده در زنجیره تامین اومنی چنل تعیین شد.
در نهایت ، اهمیت عوامل مختلفی که بر رفتار مصرف کننده در زنجیره تامین اومنی چنل تحت SNS تأثیر می گذارد ، تعیین شد.
یافته ها – نتیجه گیری ها تأیید می کند که هنگامی که خریداران اطلاعاتی را از شبکه های اجتماعی به دست می آورند ، تأثیر مثبتی بر رفتارهای مصرف کننده ایجاد می شود. با این حال ، صرف نظر از ترمینال آنلاین ، آفلاین یا تلفن همراه ، کمبودها در عدم بازخورد مصرف کنندگان از کالاهای خریداری شده و سوگیری بازخورد نشان داده می شود. اصالت/ارزش-این مطالعه راه هایی را برای استفاده م Sثر از SNS ها در ایجاد زنجیره تامین اومنی چنل بررسی کرد. در همین حال ، پیشنهادات مربوطه به گونه ای ارائه شد که شرکت ها از نیازهای مصرف کنندگان مطلع شوند(سرویس های شبکه های اجتماعی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.