طراحی بیومکانیکی اگزو اسکلتون اندام تحتانی برکلی((BLEEX))

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 35

تعداد کلمات : 5400

مجله : Transactions on Mechatronics

انتشار : 2006

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
31 مارس 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1135 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:طراحی بیومکانیکی اگزو اسکلتون اندام تحتانی برکلی((BLEEX))

چکیده

وسایل نقلیه چرخ دار اغلب قادر به انتقال مواد سنگین در مناطق صعب العبور و یا بالا بردن از پلکان ها نمی باشند. اگزو اسکلتون های اندام های پایینی مکمل با هوش انسانی دارای قدرت و  دوام  جفت پای رباتیک قابل پوشیدن هستند که  قادر  به تحمل وزن بار   می باشند(طراحی بیومکانیکی اگزواسکلتون اندام تحتانی برکلی). این مقاله به خلاصه سازی طراحی و تحلیل اگزواسکلتون اندام پایینی برکلی BLEEX می پردازد.BLEEX مبتنی بر   ریخت شناسی انسانی دارای ۷DOF در هر پا می باشد که چهار مورد از آن ها توسط محرک های هیدرولیکی خطی کار می کنند. انتخاب DOF، ابعاد  طراحی سخت افزاری حیاتی و  اندازه گیری عملکرد اولیه BLEEX مورد بحث قرار می گیرد(طراحی بیومکانیکی اگزواسکلتون اندام تحتانی برکلی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 Title: Biomechanical Design of the Berkeley Lower Extremity Exoskeleton (BLEEX)

Abstract

Wheeled vehicles are often incapable of transporting heavy materials over rough terrain or up staircases. Lower extremity exoskeletons supplement human intelligence with the strength and endurance of a pair of wearable robotic legs that support a payload. This paper summarizes the design and analysis of the Berkeley lower extremity exoskeleton (BLEEX). The anthropomorphically based BLEEX has 7 DOF per leg, four of which are powered by linear hydraulic actuators. The selection of the DOF, critical hardware design aspects, and initial performance measurements of BLEEX are discussed.