طراحی موتورسیکلت الکتریکی هیبریدی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 35

تعداد کلمات : 4500

مجله : Electrical Engineering

انتشار : 2013

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
30 مارس 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
988 بازدید
21,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:طراحی موتورسیکلت الکتریکی هیبریدی

چکیده

موتورسیکلتی هیبریدی بنزینی برقی یا موتورسیکلتی الکتریکی هیبریدی یک موتورسیکلتی است که نه تنها به باطری‌ها بلکه به موتور اشتعال درونی‌ای وابسته است که این موتور موجب به حرکت در آوردن ژنراتور برای تولید الکتریسیته برای راه انداختن چرخ ها می‌شود. این خود دارای مزیت‌های بیشتری نسبت به موتورهای بنزیمی قدیمی است که تنها با بنزین کار می‌کنند. این هم چنین یک منبع مهم آلودگی هوا است. هدف اصلی، طراحی و تولید یک موتورسیکلتی هیبریدی دو چرخ می‌باشد که با باطری و بنزین کار می‌کند. ترکیبی از هر دو توان موجب می‌شود تا ماهیت موتورسیکلت، پویاتر شود. هم چنین مزیت‌هایی از نظر اقتصادی و اثرات زیست میحطی بر روی موتورسیکلت‌های سنتی دارد. موتورسیکلت‌های الکتریکی هیبریدی ترکیبی از سیستم الکتریکی، باطری و توان را با موتورهای اشتعال درونی چهت دست یابی به اقتصاد بهتر و کاهش الاینده های سمی در اختیار می‌گذارند. در HEV، باطری به تنهایی توان را برای رانندگی کم سرعت در اختیار می‌گذارد که در آن موتور با اشتعال درونی کم‌ترین کارایی را دارد. در بزرگ راه‌های طولانی و نیازمند سرعت و یا در بالا رفتن از شیب زیاد، موتور الکتریکی قدرت زیادی برای کمک به موتور دارد. به این ترتیب امکان استفاده از موتورهای کوچک‌تر و کارامد تر وجود دارد. به علاوه این خود از مفهوم ترمز احیا کننده برای بهره وری بهینه از انرژی استفاده می‌کند. انرژی منتشر شده در طی ترمز گیری در HEV برای شارژ باطری استفاده می‌شود. از این روی، موتورسیکلت برای مناطق در حال رشد شهری با ترافیک بالا بهترین گزینه است

دانلود جدیدترین مقالات ترجمه شده مهندسی

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: DESIGN OF A HYBRID ELECTRIC VEHICLE

Abstract: 

A 'gasoline-electric hybrid car' or 'hybrid electric vehicle' is a vehicle which relies not only on batteries but also on an internal combustion engine which drives a generator to provide the electricity and may also drive a wheel. It has great advantages over the previously used gasoline engine that drives the power from gasoline only. It also is a major source of air pollution. The objective is to design and fabricate a two wheeler hybrid electric vehicle powered by both battery and gasoline. The combination of both the power makes the vehicle dynamic in nature. It provides its owner with advantages in fuel economy and environmental impact over conventional automobiles. Hybrid electric vehicles combine an electric motor, battery and power system with an internal combustion engine to achieve better fuel economy and reduce toxic emissions. In HEV, the battery alone provides power for low-speed driving conditions where internal combustion engines are least efficient. In accelerating, long highways, or hill climbing the electric motor provides additional power to assist the engine. This allows a smaller, more efficient engine to be used. Besides it also utilizes the concept of regenerative braking for optimized utilization of energy. Energy dissipated during braking in HEV is used in charging battery. Thus the vehicle is best suited for the growing urban areas with high traffic.