استفاده از علوم داده ها در بازاریابی دیجیتال: چارچوب، روش و معیار های عملکرد

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 17

تعداد کلمات : 8500

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
14 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1238 بازدید
30,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استفاده از علوم  داده ها در بازاریابی دیجیتال: چارچوب،  روش و   معیار های عملکرد

چکیده

  در دهه گذشته ، استفاده از علوم داده ها که تصمیم گیری و استخراج بینش و دانش عملی از مجموعه داده های بزرگ در محیط بازاریابی دیجیتال را تسهیل می کند ، به طرز چشمگیری افزایش یافته است. با این وجود ، علی رغم این پیشرفت ها ، شواهد مربوط به اقدامات بهبود مدیریت علوم داده در بازاریابی دیجیتال همچنان محدود است. برای پر کردن این شکاف ، مطالعه حاضر با هدف بررسی (i) روش های تجزیه و تحلیل ، (ii) استفاده ها ، و (III) معیارهای عملکرد بر اساس علوم داده که در تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی دیجیتال استفاده می شود ، است. به همین منظور ، یک بازنگری جامع در زمینه ادبیات مهم علمی که تاکنون در این زمینه تحقیقاتی انجام شده است ، انجام می شود. نتایج ، یک مرور کلی از کاربردهای اصلی علوم داده در بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد و دیدگاه های مربوط به ایجاد فن آوری های نوآورانه کاوش داده و دانش را ایجاد می کند. مفاهیم مهم نظری مورد بحث قرار گرفته و لیستی از موضوعات برای تحقیقات بیشتر در این زمینه ارائه شده است. این بررسی با تدوین توصیه هایی در مورد توسعه استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل ، بازاریابان و محققان غیرفنی و با طرح کلی جهت تحقیقات بیشتر در مورد کاربردهای نوآورانه داده کاوی و کشف دانش به پایان می رسد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Using Data Sciences in Digital Marketing: Framework, methods, and performance metrics

Abstract

 In the last decade, the use of Data Sciences, which facilitate decision-making and extraction of actionable insights and knowledge from large datasets in the digital marketing environment, has remarkably increased. However, despite these advances, relevant evidence on the measures to improve the management of Data Sciences in digital marketing remains scarce. To bridge this gap in the literature, the present study aims to review (i) methods of analysis, (ii) uses, and (iii) performance metrics based on Data Sciences as used in digital marketing techniques and strategies. To this end, a comprehensive literature review of major scientific contributions made so far in this research area is undertaken. The results present a holistic overview of the main applications of Data Sciences to digital marketing and generate insights related to the creation of innovative Data Mining and knowledge discovery techniques. Important theoretical implications are discussed, and a list of topics is offered for further research in this field. The review concludes with formulating recommendations on the development of digital marketing strategies for businesses, marketers, and non-technical researchers and with an outline of directions of further research on innovative Data Mining and knowledge discovery applications.