عنوان فارسی مقاله:استفاده از علوم داده ها در بازاریابی دیجیتال: چارچوب، روش و معیار های عملکرد
چکیده
در دهه گذشته ، استفاده از علوم داده ها که تصمیم گیری و استخراج بینش و دانش عملی از مجموعه داده های بزرگ در محیط بازاریابی دیجیتال را تسهیل می کند ، به طرز چشمگیری افزایش یافته است. با این وجود ، علی رغم این پیشرفت ها ، شواهد مربوط به اقدامات بهبود مدیریت علوم داده در بازاریابی دیجیتال همچنان محدود است. برای پر کردن این شکاف ، مطالعه حاضر با هدف بررسی (i) روش های تجزیه و تحلیل ، (ii) استفاده ها ، و (III) معیارهای عملکرد بر اساس علوم داده که در تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی دیجیتال استفاده می شود ، است. به همین منظور ، یک بازنگری جامع در زمینه ادبیات مهم علمی که تاکنون در این زمینه تحقیقاتی انجام شده است ، انجام می شود. نتایج ، یک مرور کلی از کاربردهای اصلی علوم داده در بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد و دیدگاه های مربوط به ایجاد فن آوری های نوآورانه کاوش داده و دانش را ایجاد می کند. مفاهیم مهم نظری مورد بحث قرار گرفته و لیستی از موضوعات برای تحقیقات بیشتر در این زمینه ارائه شده است. این بررسی با تدوین توصیه هایی در مورد توسعه استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل ، بازاریابان و محققان غیرفنی و با طرح کلی جهت تحقیقات بیشتر در مورد کاربردهای نوآورانه داده کاوی و کشف دانش به پایان می رسد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.