توسعه عملکرد بازاریابی از طریق محصولات قومی نژادی نمادین

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 9000

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1148 بازدید
20,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:توسعه عملکرد بازاریابی از طریق محصولات قومی نژادی نمادین

 چکیده

 این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل تأثیر (۱) نوآوری محصول، نفوذ در بازار، قدرت هماهنگی ارزش بر عملکرد بازاریابی انجام شد. (۲) قابلیت تشخیص بازار، محصول نمادین قومی در نفوذ به بازار؛ (۳) محصول قومی نمادین در قدرت رزونانس ارزش؛ (۴) نوآوری محصول در عملکرد بازاریابی از طریق محصول نمادین قومی انجام شد. جمعیت این مطالعه ۱۲۰۰ SME در مدورا بود. نمونه این مطالعه ۲۰۰ نفر بود و با استفاده از SEM با نمونه گیری احتمالی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر اساس نتایج، همه فرضیه ها به جز تأثیر قدرت رزونانس ارزش بر عملکرد بازاریابی معنی دار بودند(عملکرد بازاریابی از طریق محصولات قومی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Developing Marketing Performance through Iconic Ethnical Product

  Abstract

This study aimed to analyze the influence of (1) product innovation, market penetration, value resonance power on marketing performance; (2) market sensing capability, iconic ethnical product on market penetration; (3) iconic ethnical product on value resonance power; (4) product innovation on marketing performance through iconic ethnical product. The population of this study were 1200 Batik SMEs in Pamekasan Regency Madura. The sample of this study were 200 respondents and analyzed using SEM with probability sampling. Based on the results, all hypotheses were significant except the influence of value resonance power on marketing performance.