ارزیابی عوامل انسانی مهم و موثر بر قصد تسهیم دانش در شرکت های تایوانی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 30

تعداد کلمات : 6300

مجله : Human Factors and Ergonomics in Manufacturing & Service Industries

انتشار : 2012

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
24 مارس 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
921 بازدید
12,500 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی عوامل انسانی مهم و موثر  بر قصد تسهیم دانش در شرکت های تایوانی

 چکیده

مدیریت دانش، در دنیای کسب و کار تایوان مهم است. با این حال تنها ۰٫۱ درصد SME ها، تحت راهنمایی مدیریت شرکتی متوسط و کوچک برای معرفی مدیریت دانش از ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۸ بوده است. جمعیت SME های اجرا کننده مدیریت دانش اندک است. فضای تسهیم دانش به عنوان عامل مهم در مدیریت مؤثر دانش شناخته شده است. بر اساس نتایج تحقیقات این مطالعه، انگیزه مبتنی بر رابطه ارتباط مثبتی با قصد تسهیم دانش فرد دارد. کارکنان فردی می‌توانند انگیزه مبتنی بر رابطه را افزایش دهند تا به رهبران SME هایی تبدیل شوند که فرهنگ اعتماد بین فردی را توسعه داده و مکانیسم‌های پاداش گروهی را در یک سازمان ارائه کنند. این تحقیق می‌تواند به مدیران کسب و کار در شناسایی عناصر انگیزشی در تشویق سرمایه گذاری و ارائه پیشرفت‌های برنامه و عمل گرایانه برای معرفی رویکردهای احیا کننده تعدادی از SME ها که مدیریت دانش را در تایوان اجرا می‌کنند کمک شایانی کند(عوامل انسانی بر تسهیم دانش شرکت).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 Title: Critical Human Factor Evaluation of Knowledge Sharing Intention in Taiwanese Enterprises

Abstract

Knowledge management (KM) is important in the Taiwan business world. Only 0.1% of SMEs, however, have been guided by the Small and Medium Enterprise Administration (SMEA) to introduce knowledge management from 1993 through 2008. The population of KM-implementing SMEs is low. The climate of knowledge sharing has been recognized as the critical factor to successful KM. According to the research results obtained in this study, relation-based motivation is positively related to one’s intention to share knowledge. Individual workers can have increased relation-based motivation to become leaders of SMEs building the culture of interpersonal trust and offering group-based reward mechanisms in an organization. This research can help business managers to identify the motivational elements that can encourage investment and propose pragmatic suggestions for introducing initiatives to reinvigorate the number of SMEs implementing KM in Taiwan.

   
دیدگاهتان را بنویسید