بررسی عوامل موثر بر افزایش موفقیت بازاریابی: اهمیت تبادل دانش

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 29

تعداد کلمات : 8000

مجله : Journal of Business Research

انتشار : 2014

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 سپتامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1284 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی عوامل موثر بر افزایش موفقیت بازاریابی: اهمیت تبادل دانش و اطلاعات تلویحی  میان بخش  فروش و بازاریابی

 چکیده  

شرکت‌ها و سازمان‌های برجسته، با توجه به تغییرات در بازار، استراتژی‌های بازاریابی خود را تغییر می‌دهند. پوشش دهندگان مرزی، از جمله افراد فروشنده، نقش حیاتی در بهبود دانش بازار به دلیل توانایی قرار گیری در داخل شبکه‌های اجتماعی بیرون از سازمان دارند. با این حال، اگر پوشش دهندگان مرزی این اطلاعات را داشته باشند، نمی‌توانند از آن در افزایش عملکرد شرکت استفاده کنند. این مقاله در صدد مطالعه‌ی مبادله‌ی اطلاعات تلویحی میان بخش فروش و بازاریابی و قابلیت افزایش موفقیت بازاریابی از جمله نوآوری طرح بازاریابی، اثربخشی و راندمان نسبی است. همچنین، این مطالعه با بررسی اثر ۵ فاکتور مؤثر روی مبادله‌ی دانش ضمنی، راهنمایی را به مدیران فروش و بازاریابی برای افزایش تبادل دانش ارائه می‌کند(عوامل موثر بر افزایش موفقیت بازاریابی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Improving marketing success: The role of tacit knowledge exchange between sales and marketing

Abstract

Successful organizations adapt their marketing strategies to marketplace changes. Boundary spanners, such as salespeople, because they are able to embed themselves in social networks outside the organization, play a key role in developing marketplace knowledge. However, if this knowledge remains solely with the boundary spanners, it cannot be used effectively to improve firm performance. This study investigates tacit knowledge exchange between sales and marketing and its ability to enhance marketing success (i.e., marketing program innovativeness, relative efficiency, and relative effectiveness). In addition, by examining five antecedents hypothesized to influence tacit knowledge exchange, it provides guidance to sales and marketing managers, who desire to improve tacit knowledge exchange, and, in turn, marketing success.
دیدگاهتان را بنویسید