بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی و اینترنتی با تئوری آزمون

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 32

تعداد کلمات : 7800

مجله : Journal of Retailing and Consumer Services

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
20 اکتبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1354 بازدید
27,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی و اینترنتی  با تئوری  آزمون، اعتماد به نفس خود و بدگمانی

 چکیده  

 با استناد به نظریه‌ی آزمون، این تحقیق دو فاکتور مهم در خصوص پذیرش تکنولوژی جدید را در نظر گرفته است: اعتماد به خود یا اعتماد به نفس عمومی و بدگمانی. این متغیرها فاکتورهای مربوط به نگرش به ویژه در خصوص کشورهای توسعه نیافته در نظر می‌گیرد. اطلاعات ۵۵۷ مشتری بانکی گردآوری شد و برای تحلیل PLS استفاده شد. بر طبق نتایج، تمایل و نیت برای پذیرش بانکداری موبایلی با نگرش بانکداری موبایلی که تحت تأثیر نگرش موفقیت، شکست و یادگیری استفاده از بانکداری موبایلی است تعیین می‌گردد. این سه دیدگاه متأثر از اعتماد به نفس و بد گمانی هستند(عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Explaining adoption of mobile banking with the theory of trying, general self-confidence, and cynicism

Abstract

 Drawing upon the theory of trying, the present study goes a step further by including two important, but rarely addressed factors in the context of new technology adoption: general self-confidence and cynicism. Both of these variables are considered significant precursors of attitudes, particularly in the context of emerging and developing countries. The data were collected from 557 bank customers and then analyzed using Smart PLS. The findings reveal that intention of adopting mobile banking is determined by attitude toward mobile banking, which in turn is determined by attitude toward success, attitude toward failure, and attitude toward learning to use mobile banking. The last three attitudes are significantly influenced by general self-confidence and cynicism.
دیدگاهتان را بنویسید