بررسی فاکتور های موثر بر مدیریت منابع انسانی و فرآیند بهبود خدمات رسانی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 54

تعداد کلمات : 14700

مجله : European Journal of Training and Development

انتشار : 2013

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1397 بازدید
18,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی فاکتور های موثر بر مدیریت منابع انسانی و فرآیند  بهبود خدمات رسانی در صنایع بیمه عمر مالزی: مروری بر تاثیرات واسطه ای  شرایط اشتغال و استخدام

 چکیده

هدف: این مقاله در صدد مطالعه‌ی منابع انسانی (پاداش، کار تیمی آموزش و توانمند کردن) که روی کارایی افزایش خدمات (SRP) کارمندان بخش خدمات مشتری در شرکت‌های بیمه عمر تأثیر دارد، می‌باشد. در مالزی صنعت بیمه‌ی عمر با رقابت‌های بالا تحت تأثیر مصرف گرایی زیاد، تغییر دیدگاه و انتظارات بالای مشتری مواجه است. عملکرد بهبود خدمات یک جنبه‌ی با اهمیت در شرکت‌های بیمه در به منظور نگه داری مشتری و یکی از مزیت‌های رقابتی مهم برای رسیدن به پایداری و ارزش افزوده سازمان در آینده به شمار می‌رود(فاکتورهای موثر بر مدیریت منابع انسانی).

طرح- روش شناسی- رویکرد: اطلاعات مربوط به ۳۵۰ نفر از کارکنان خدمات مشتری بر مبنای نمونه گیری در دسترس از طریق تحلیل رگرسیون وسلسله مراتب تجزیه تحلیل گردید.

نتایج: دو فاکتور، آموزش و توانمند سازی روی عملکرد بهبود خدمات تأثیر دارند. شرایط اشتغال و استخدام یک عامل واسطه‌ای در همبستگی ارتباط بین پاداش و عملکرد بهبود خدمات است. موانع و محدودیت‌های مطالعه و مطالعات آینده در زمینه‌ی عملکرد بهبود خدمات نیز ارائه شده است(فاکتورهای موثر بر مدیریت منابع انسانی).

اصلیت/ارزش: این تحقیق اطلاعات زیادی در مورد فاکتورهای مؤثر بر عملکرد بهبود خدمات و نیز صنایع بیمه‌ی عمر در کشور مالزی ارائه می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Human resource management factors and service recovery performance in Malaysian life insurance industry Exploring the moderating effects of employment status

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to investigate the human resource factors (rewards, training teamwork and empowerment) that affect service recovery performance (SRP) of customer service employees in life insurances companies. Life insurances industries in Malaysia are facing stiff competitions due to growing consumerism, changing consumer choices and expectations. SRP is very important aspect in the insurances firms toward retaining the customer and one of the key competitive advantages for sustainability and adding value to the organization in the future. Design/methodology/approach – The data obtained from 350 customer service employees based on convenience sampling were analyzed using regression and hierarchical analysis. Findings – There are two factors, namely, empowerment and training, affecting the SRP. The employment status moderated the relationship between reward and SRP. The limitations of this study have been noted and further research suggestions are also included that are very important for SRP. Originality/value – This study has added knowledge regarding the factors that affect SRP, in general, and precisely in life insurance industries in Malaysian context.

دیدگاهتان را بنویسید