ایجاد فرهنگ پاسخگویی تطبیقی در یک سازمان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 17

تعداد کلمات : 3500

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
22 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1205 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ایجاد فرهنگ پاسخگویی تطبیقی در یک سازمان

چکیده

روش سه مرحله ای برای ایجاد فرهنگ پاسخگویی تطبیقی ​​در یک سازمان پیشنهاد شده است. هدف این کار،   تطبیق سازگاری با مسئولیت پذیری کارمندان برای تغییرات در محیط کار است. این تغییرات با تغییر اهداف سازمان ایجاد می شوند. محیط کار پویا در اولین قدم شکل می گیرد. این شامل تعیین اقدامات لازم با هدف فعلی سازمان ، ساختار عمل و مهارتهای مربوط به اقدامات ، دشواریهای انجام اقدامات و میزان پاسخگویی برای اقدامات مرتبط با اقدامات است. سختی ها انطباق با در نظر گرفتن مسئولیت پذیری کارکنان در قبال اقدامات ، مطابق آرزو و آمادگی آنها برای انجام اقدامات ، از طریق یک فرایند خودارزیابی هماهنگ در مرحله دوم تحقق می یابد. کارمندان با بررسی مهارتهای فردی و محیط کار ، آمادگی و آمادگی خود را برای انجام اقدامات ارزیابی می کنند. اشتیاق کارمند برای انجام عمل ناشی از شرطی است که دلالت بر جبران خسارت بیشتر برای عمل با مسئولیت پذیری بیشتر دارد. آمادگی کارمند برای انجام عمل بر اساس میزان تفاوت مهارت های کارمند و مهارت های مربوط به عمل ارزیابی می شود. تعدیل جبران خسارت کارمندان به مسئولیت پذیری آنها در قبال اقدامات با در نظر گرفتن میزان پاسخگویی برای اقدامات در مرحله سوم انجام می شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Creating a Culture of Adaptive Accountability in an Organization

Abstract

 The three-step method for creating a culture of adaptive accountability in an organization is proposed. It is aimed to promote adaptation of taking accountability of employees for the changes in a work environment. The changes are engendered by variability of the organization’s objectives. The dynamic work environment is formed in the first step. It includes determination of the needed actions corresponding with the current objective of the organization, the action structure, and the actions-relevant skills, the difficulties in performance of the actions, and the extents of accountability for the actions that are correlated with the actions’ difficulties. Adaptation of taking accountability of employees for the actions to their aspiration and readiness to perform the actions is realized through a coordinated self-evaluation process in the second step. The employees evaluate their aspiration and readiness to perform the actions by examination of individual skills and the work environment. Aspiration of the employee to perform the action is induced by the condition implying more compensation for the action having the more extent of accountability. Readiness of the employee to perform the action is evaluated on the basis of the degree of difference between employee skills and the action-relevant skills. Adjustment of the employees’ compensations to their accountability for the actions is fulfilled by taking into consideration the extents of accountability for the actions in the third step.