کاربردهای فناوری بلاک چین در ارزیابی سیستماتیک بازاریابی شرکت های فناوری بازاریابی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25

تعداد کلمات : 8500

مجله : Blockchain: Research and Applications

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1171 بازدید
28,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:کاربردهای فناوری بلاک چین در ارزیابی سیستماتیک بازاریابی شرکت های فناوری بازاریابی

 چکیده

 با توجه به ماهیت نوظهور ادغام فناوری بلاک چین (“BCT”) در چندین زمینه تجاری مربوط به تعامل بین شرکت‌ها و مشتریان آنها، این مطالعه با هدف بررسی کاربردهای BCT در بازاریابی از طریق یک روش دقیق مکان یابی، انتخاب و تجزیه و تحلیل شرکت‌های موجود با استفاده از BCT در بازاریابی نمونه‌ای متشکل از ۸۰۰ شرکت با استفاده از روش‌های وب اسکرپینگ انجام شد. مجموعه داده‌ها از وب‌سایت‌های ICO و همچنین از چشم‌انداز قدیمی‌تر برنامه‌های کاربردی موجود جمع‌آوری شد. سپس مجموعه داده‌ها به طور فشرده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت تا در پنج زمینه فناوری بازاریابی طبقه بندی شود. تبلیغات و تجارت الکترونیک از سایر زمینه‌های اجتماعی و روابط، محتوا و تجربه و داده‌ها در اعداد مطلق پیشی گرفت و تمرکز پزشکان در گذشته و همچنین شکاف‌های آینده را آشکار کرد. نویسندگان دستورالعمل‌های آینده را برای محققان و توسعه ابزارهایی برای تولید منظم دانش و بهبود کاربرد BCT و کار متخصصان در بازاریابی ارائه کردند(فناوری بلاک چین در ارزیابی سیستماتیک).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Applications of Blockchain Technology in Marketing Systematic Review of Marketing Technology Companies

Abstract

 Given the emerging nature of integrating Blockchain Technology (“BCT”) into several business fields concerning the interaction between companies and their customers, this study aims to investigate the applications of BCT in marketing through an accurate procedure of locating, selecting and analyzing existing companies using BCT in marketing. A sample that consists of 800 companies was identified using web-scraping methods. The data set was collected from ICO websites as well as from an existing, older landscape of applications. The data set was then intensively analyzed in order to be categorized into five fields of marketing technology. Advertising and ecommerce outgrew the other fields of social & relationship, content & experience and data in absolute numbers, revealing the focus of practitioners in the past as well as gaps for the future. The authors provided future directions for researchers on and development of tools to systematically generate knowledge and improve the application of BCT and the work of practitioners in marketing.