عنوان فارسی مقاله:کاربردهای فناوری بلاک چین در ارزیابی سیستماتیک بازاریابی شرکت های فناوری بازاریابی
چکیده
با توجه به ماهیت نوظهور ادغام فناوری بلاک چین (“BCT”) در چندین زمینه تجاری مربوط به تعامل بین شرکتها و مشتریان آنها، این مطالعه با هدف بررسی کاربردهای BCT در بازاریابی از طریق یک روش دقیق مکان یابی، انتخاب و تجزیه و تحلیل شرکتهای موجود با استفاده از BCT در بازاریابی نمونهای متشکل از ۸۰۰ شرکت با استفاده از روشهای وب اسکرپینگ انجام شد. مجموعه دادهها از وبسایتهای ICO و همچنین از چشمانداز قدیمیتر برنامههای کاربردی موجود جمعآوری شد. سپس مجموعه دادهها به طور فشرده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت تا در پنج زمینه فناوری بازاریابی طبقه بندی شود. تبلیغات و تجارت الکترونیک از سایر زمینههای اجتماعی و روابط، محتوا و تجربه و دادهها در اعداد مطلق پیشی گرفت و تمرکز پزشکان در گذشته و همچنین شکافهای آینده را آشکار کرد. نویسندگان دستورالعملهای آینده را برای محققان و توسعه ابزارهایی برای تولید منظم دانش و بهبود کاربرد BCT و کار متخصصان در بازاریابی ارائه کردند(فناوری بلاک چین در ارزیابی سیستماتیک).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.