چتر (صفحه‌ی گفت و گوی) فیسبوک در طی بحران محصولات صنایع غذایی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 17

تعداد کلمات : 7100

مجله : The Journal of Social Media in Society

انتشار : 2019

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
26 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1474 بازدید
28,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:چتر (صفحه‌ی گفت و گوی) فیسبوک در طی بحران محصولات صنایع غذایی

 چکیده

 هدف این مطالعه، بررسی میزان تمرکز بحث‌ها بر محصولات آلوده در برابر برندها (غلات و برندها) می‌باشد. برای این منظور این مطالعه از ۶۸۹۴ بحث فیسبوک در طی بحران ۲۰۱۶ غلات آلوده به سالمونلا استفاده می‌کند. طی تجزیه و تحلیل سه ماهه، ۲،۸۹۴ مکالمه از این محصول آلوده نام برد و پس از آن بحث‌هایی در مورد نقش “یونیلور” (۲،۰۵۲) و “تلما” (۱۸۹۷) در بحران صورت گرفت. در حالی که قبل از بحران ارتباطات مورد بحث، هیچ مکالمه‌ای درباره محصول یا مارک‌های تجاری وجود نداشت، اما با شروع بحران، تعداد مکالمات زیاد شد. این مطالعه سعی در کمک به پر کردن شکاف در ادبیات در مورد مطالعات رسانه‌های اجتماعی در هنگام بروز بحران‌های آسیب محصول و کمک به منابع تصویر دارد(فیسبوک درطی بحران محصولات صنایع غذایی). این تجزیه و تحلیل نشان می‌دهد که بلافاصله و شدت خسارت به تصویر برند در صنایع غذایی در مکالمات رسانه‌های اجتماعی در هنگام بحران آسیب محصول وجود دارد. همچنین استراتژی انکار را ناکارآمد در کاهش توجه در برابر نام تجاری با بحران تصویر نشان می‌دهد(فیسبوک درطی بحران محصولات صنایع غذایی).

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Facebook Chatter During a Food Industry  Product Harm Crisis

The main goal of the study was to understand the extent to which discussions focused on the contaminated product versus the brands involved (measured by mentions of the cereal and the brands). To contribute to current literature on product harm in general and product harm in the food industry in particular, this study examined 6,894 Facebook discussions during the unfolding Unilever/Telma Salmonella-contaminated cereals 2016 crisis in Israel. During the three-month analysis, 2,894 conversations mentioned the contaminated product, followed by discussions of the role of "Unilever" (2,052) and "Telma" (1,897) in the crisis. While there were practically no conversations about the product or brands prior to the discussed communication crisis, a spike in the number of conversations occurred when the crisis started. The study attempts to help fill the gap in the literature on studies of social media during unfolding product harm crises and to contribute to image restoration literature. The analysis displays the immediacy and severity of the damage for brands' image in the food industry in social media conversations during product harm crises. It also highlights the strategy of denial as inefficient in reducing attention against the brand facing image crisis.

    دیدگاهتان را بنویسید