عنوان فارسی مقاله:قابلیت های مدیریت حق امتیاز و عملکرد اعطا کننده ی امتیاز تحت استراتژی های مالکیت امتیاز جایگزین
چکیده
فرانشیز یا اعطای حق امتیاز یک استراتژی رشد کارافرینانه می باشد، ولی نقطه ی ضعف برجسته ی آن، موج سواری فرد گیرنده ی فرانشیز یا حق امتیاز است. با استناد به تحقیقات ظرفیت، ما به توصیف قابلیت ها و ظرفیت های مدیریت حق امتیاز پرداخته و پیشنهاد می کنیم که آن ها شیوه ای برای کاهش موج سواری و بهبود عملکرد هستند. ما بیان می داریم که این قابلیت ها برای اعطا کنندگان حق امتیاز، که مالک خروجی ها هستند، سودمند هستند. با استفاده از یک نمونه ی۲۲۹ اعطا کننده ی حق امتیاز، نشان می دهیم قابلیت های مدیریت حق امتیاز ارتباط مثبت با عملکرد اعطا کننده ی امتیاز در میان افراد مختلف دارند(قابلیت های مدیریت حق امتیازو عملکرد). برای اعطا کنندگان امتیاز اصلی، این قابلیت ها ارتباط نزدیک با عملکرد از طریق کاهش فرصت طلبی و بهبود اعتبار برند دارند. ظرفیت مدیریت فرانشیز، یک ساختار نظری برای ارتباط عملکرد اعطا کننده ی امتیاز با اعطای امتیاز است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.