مدل پایش مکانیسم قیمت گذاری توسط ضریب بتای OEE و MC

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 12

تعداد کلمات : 2500

مجله : IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM)

انتشار : 2020

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
30 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1411 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدل پایش مکانیسم قیمت گذاری توسط ضریب بتای OEE و MC

 چکیده

 کسب و کار های ت تولید مقادیر تنوع زیادی به واسطه‌ی قیمت گذاری MC به دلیل رقابت بازاری می‌کنند. به منظور کاهش ریسک سود اوری، ترکیب متغیرهای وابسته با قیمت گذاری MC متناظر با اثر بخشی تجهیزات کلی OEE استفاده شد. این رویکرد نشان دهنده‌ی بازی پویا در متغیر مستقل مبتنی بر شاخص‌های بازده است(قیمت گذاری توسط ضریب بتای OEEوMC). OEE شامل شاخص‌های کیفیت، عملکرد و دسترسی است. این سه شاخص موجب کاهش MC در بهینه سازی سود حاشیه‌ای می‌شود. در عمل، شاخص‌های مدیریت مغازه کار، شاخص‌های کلیدی می‌باشند. هدف، حذف مسئله‌ی قیمت گذاری کاربردی و ایستا با استفاده از ضریب بتا است. تناظر میان ضریب بتا، OEE و mc استخراج شده و در این مقاله تأیید می‌شود. پایش اختلاف هزینه تحت mc قرار دارد. یک مطالعه‌ی موردی برای توضیح استراتژی قیمت گذاری MC در صنعت استفاده شد(قیمت گذاری توسط ضریب بتای OEEوMC).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Model for Monitoring Pricing Mechanism By Among Beta Coefficient OEE and MC

Abstract

Businesses producing in small quantities and high diversityhaveusedMCpricing because of market competition. To reduce the risk to profitwith availability heuristic, dependentvariables fusion can be adopted by using MCpricingto correspond to the overall equipment effectiveness (OEE). This approach reflects the dynamic game in a timely independent variable mannerbased on rolled throughput yield measures. The OEE comprises indexes as quality(Q), performance(P), and availability(A). These three indexes reconcile theMC in optimization of marginal revenue (MR). In practice, shop floor management measures key indexes of final yield and utilization; the objective is to eliminatemisapplied andstatic pricingproblem by using beta coefficient.The correspondenceof among the beta coefficient, OEE andMCis deduced and verified in this paper, the model uses Lingo to calculate the quotient as the beta coefficient found by OEE dividing indexesofP*A*Q. This realizes dynamic examination and monitor of cost difference under individual MC. One case study is employed to explain the MC pricing strategy in industry.

    دیدگاهتان را بنویسید