روابط برند-مصرف کننده در محصولات ورزشی و قصد بازخرید

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 8500

مجله : International Journal of Sports Marketing and Sponsorship

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
18 می 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1198 بازدید
28,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:روابط  برند-مصرف کننده در محصولات ورزشی و قصد بازخرید

چکیده

 هدف – هدف این مقاله بررسی عوامل تعیین کننده اصلی تعهد برند در محصولات ورزشی بر اساس مدل سرمایه گذاری است و به دنبال پیش بینی قصد خرید مجدد مصرف کنندگان است.

طراحی / روش / رویکرد – داده‌های یک پرسشنامه نظر سنجی (۲۴۷ = n) در درجه اول با استفاده از تکنیک‌های مدل سازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

یافته‌ها – نتایج فرضیه مدل سرمایه گذاری را تأیید می‌کند که به موجب آن تعهد برند با کیفیت گزینه‌های جایگزین تضعیف می‌شود اما با رضایت مصرف کنندگان و سرمایه گذاری در برند تقویت می‌شود. علاوه بر این، تعهد برند تأثیر مثبتی بر قصد خرید مجدد مصرف کنندگان داشت.

اصالت / ارزش – با استفاده از مدل سرمایه گذاری فرآیندهای تعهد، مطالعه اطلاعات مفیدی در مورد روابط مصرف کننده و برند و قصد خرید مجدد فراهم می‌کند(محصولات ورزشی و قصد بازخرید).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Consumer-brand relationships in sports products and repurchase intention

Abstract

 Purpose – The purpose of this paper is to examine the key determinants of brand commitment in sports products based on the investment model and seeks to predict consumers’ repurchase intention. Design/methodology/approach – Data from a survey questionnaire (n = 247) were analysed primarily using structural equation modelling techniques. Findings – The results support the investment model’s hypothesis that brand commitment is weakened by the quality of alternative options but strengthened by consumers’ satisfaction with and investment in the brand. Moreover, brand commitment had a positive influence on consumers’ repurchase intention. Originality/value – Using the investment model of commitment processes, the study provides useful information on consumer-brand relationships and repurchase intention.