عنوان فارسی مقاله:استفاده از ویدئوها و رسانه های دیجیتال در مداخلات والدین برای والدین کودکان با اختلالات زبانی و گفتاری
چکیده
هیچ مقاله مروری تا به امروز به ارزیابی استفاده از فیلم ها و رسانه های دیجیتال در مداخلات والدین برای والدین کودکان مبتلا به اختلال صدای گفتاری یا اصلی (LD / SSD) نپرداخته است. اهداف این مقاله شامل ارزیابی (الف) استفاده از فیلم ها و / یا سایر رسانه های دیجیتال در مداخلات اجرا شده توسط والدین (ب) استفاده از فیلم ها و / یا سایر رسانه های دیجیتال در محتوای ناهمزمان؛ (ج) نقش والدین به عنوان یادگیرنده؛ و (د) تأثیر برنامه بر والدین و فرزندان است. این بررسی از یک چارچوب مرحله پنجم پیروی می کند: (الف) سوالات تحقیق را مشخص کنید. (ب) شناسایی مطالعات مربوطه؛ ج) مطالعات را انتخاب کنید (د) نمودار داده ها؛ و (ه) جمع آوری، جمع بندی و گزارش نتایج. ده مطالعه وارد شد. هیچ برنامه ای شامل والدین کودکان دارای اختلالات گفتاری نبود. یک برنامه کاملاً ناهمزمان مشخص شد، اگرچه بسیاری از برنامه ها شامل فیلم های همزمان با دستورالعمل مستقیم بودند. هیچ مطالعه ای والدین را به عنوان یادگیرنده توصیف نکرده است و فقط چهار مطالعه رضایت و ادراک والدین را بررسی کرده است. این چهار مطالعه به طور مستقیم رفتار ویژه والدین را اندازه گیری کردند و نتایج نشان داد که این برنامه ها تأثیر مثبتی بر تعاملات والدین دارند. از ده مطالعه ۹ مورد شامل نتایج کودک بود. این حجم کم مطالعات نشان دهنده کار محدود در این زمینه است. این بررسی خلا تحقیق و جهت گیریهای آینده را شرح می دهد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.