استفاده از ویدئوها و رسانه های دیجیتال در مداخلات والدین برای والدین کودکان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 8900

مجله : Journal of Child and Family Studies

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 مارس 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1135 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استفاده از ویدئوها و رسانه های دیجیتال در مداخلات والدین برای والدین کودکان  با  اختلالات زبانی و  گفتاری

چکیده

هیچ مقاله مروری تا به امروز به ارزیابی استفاده از فیلم ها و رسانه های دیجیتال در مداخلات والدین برای والدین کودکان مبتلا به اختلال صدای گفتاری یا اصلی (LD / SSD) نپرداخته است. اهداف این مقاله شامل ارزیابی (الف) استفاده از فیلم ها و / یا سایر رسانه های دیجیتال در مداخلات اجرا شده توسط والدین (ب) استفاده از فیلم ها و / یا سایر رسانه های دیجیتال در محتوای ناهمزمان؛ (ج) نقش والدین به عنوان یادگیرنده؛ و (د) تأثیر برنامه بر والدین و فرزندان است. این بررسی از یک چارچوب مرحله پنجم پیروی می کند: (الف) سوالات تحقیق را مشخص کنید. (ب) شناسایی مطالعات مربوطه؛ ج) مطالعات را انتخاب کنید (د) نمودار داده ها؛ و (ه) جمع آوری، جمع بندی و گزارش نتایج. ده مطالعه وارد شد. هیچ برنامه ای شامل والدین کودکان دارای اختلالات گفتاری نبود. یک برنامه کاملاً ناهمزمان مشخص شد، اگرچه بسیاری از برنامه ها شامل فیلم های همزمان با دستورالعمل مستقیم بودند. هیچ مطالعه ای والدین را به عنوان یادگیرنده توصیف نکرده است و فقط چهار مطالعه رضایت و ادراک والدین را بررسی کرده است. این چهار مطالعه به طور مستقیم رفتار ویژه والدین را اندازه گیری کردند و نتایج نشان داد که این برنامه ها تأثیر مثبتی بر تعاملات والدین دارند. از ده مطالعه ۹ مورد شامل نتایج کودک بود. این حجم کم مطالعات نشان دهنده کار محدود در این زمینه است. این بررسی خلا تحقیق و جهت گیریهای آینده را شرح می دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Use of Videos and Digital Media in Parent implementedInterventions for Parents of Children with Primary Speech Sound And/or Language Disorders: A Scoping Review

Abstract

 No review to date has focused on evaluating the use of videos and digital media in parent-implemented interventions for parents of children with primary language or speech sound disorder (LD/SSD). Research objectives guiding this scoping review included an evaluation of (a) use of videos and/or other digital media in parent-implemented interventions; (b) use of videos and/or other digital media in asynchronous content; (c) the role of the parent as learner; and (d) the program impact on parents and children. This review followed a five-stage framework: (a) identify research questions; (b) identify relevant studies; (c) select studies; (d) chart the data; and (e) collate, summarize and report the results. Ten studies wereincluded. No program included parents of children with speech disorders. One fully asynchronous program was identified, though many programs included videos concurrent with direct instruction. No study described the parent as learner and only four studies examined parent satisfaction and perceptions. These four studies directly measured specific parent behavior and results indicated that the programs had a positive impact on parents’ interactions. Nine of the ten studies included child outcomes. This low volume of studies suggests limited work in this area. The review describes research gaps and future directions.