توسعه ی ساختار سلسله مراتبی و مدل تحلیلی عوامل کلیدی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 32

تعداد کلمات : 11500

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
26 اکتبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1457 بازدید
32,500 تومان

عنوان فارسی مقاله:توسعه ی ساختار سلسله مراتبی و مدل تحلیلی  عوامل کلیدی در  جذابیت برنامه ها و اپلیکیشن های موبایلی

 چکیده  

اپلیکیشن ها یا برنامه‌های موبایلی، خدماتی نظیر انتشار اطلاعات، بهبود و ارتقای دانش، یکپارچه سازی رسانه‌های اجتماعی و خرید آنلاین را فراهم می‌کنند که همه‌ی آن‌ها، پلتفرم‌هایی برای تقویت ارتباط و تعامل بین شرکت و مشتریان هستند. منابع مربوط به استفاده‌ی مستمر از اپلیکیشن های موبایلی، نشان می‌دهند که اپلیکیشن ها باید دارای راحتی، ارزش منحصر به فرد، ارزش اجتماعی، مشوق و محرک، سرگرمی و سایر ویژگی‌ها برای استفاده‌ی مستمر و افزایش جذابیت باشند. در واقع، جذابیت، عامل کلیدی در موفقیت تجاری اپلیکیشنها است. برای اپلیکیشن موبایلی مدیریت کسب و کار، موضوعات مربوط به شیوه‌ی طراحی محتوای کاربران دستگاه‌های موبایلی، شیوه‌ی اندازه گیری ارزش رسانه‌ای و شیوه‌ی جلب توجه کاربران و افزایش زمان استفاده، باید بررسی شوند. این مطالعه، یک مدل تحلیلی را برای جذابیت اپلیکیشن موبایل برای اندازه گیری عوامل مؤثر بر ساختار سلسله مراتبی و اندازه گیری عملکرد اپلیکیشن ارائه می‌کند. در این مطالعه، عوامل کلیدی مؤثر بر جذابیت اپلیکیشن برای کاربران ضمن بررسی آماره‌ها برای توسعه یاستراتژی های مدیریتی برای بهبود وفاداری مشتری/ کاربر بررسی شد. مدل پیشنهادی، ابزاری برای برنامه ریزان و طراحان اپلیکیشن در اندازه گیری جذابیت اپلیکیشن و عملکرد اپلیکیشن است. این به تشریح اثر عوامل کلیدی مؤثر بر جذابیت اپلیکیشن کمک می‌کند و به طراحان در توسعه‌ی استراتژی‌های مناسب کمک کرده و به عنوان نقطه‌ی مرجع برای استراتژی‌های بهینه سازی و بهبود آینده استفاده شود(مدل تحلیلی عوامل کلیدی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Development of hierarchical structure and analytical model of key factors for mobile app stickiness

Abstract

 Mobile apps (applications) provide services such as information dissemination, knowledge promotion, social media integration, and online shopping, all of which are platforms that enable the strengthening of communication and foster interaction between firms and consumers. The related pieces of literature on the continuous use of mobile apps have noted that apps must have convenience, unique value, social value, incentives, entertainment, and other such qualities to attract continuous usage by customers. As such, stickiness has become the key factor in the business success of apps. For businesses managing mobile apps, the topics of how to design content for mobile device users, how to measure media value and returns, and how to capture the attention of users and make them willing to spend more time using the application are all worthy of exploration. This study proposes the analytical model for mobile app stickiness to measure the significance of various influencing factors of the hierarchical structure and to measure the performance of mobile apps. The study explored key factors that affected user stickiness while examining usage statistics to develop management strategies geared toward mobile app stickiness to improve customer/user loyalty. The proposed model can function as a tool for app planners in measuring user stickiness and app performance while serving as reference for future studies into app stickiness and real-life applications. It can also clarify the influence of key factors influencing app stickiness, which can help app planners develop appropriate strategies and function as a reference point for future improvement and optimization strategies.

    دیدگاهتان را بنویسید