عنوان فارسی مقاله:مدیریت دانش به عنوان راهبردی برای مدیریت آموزش در دانشگاه پژوهشی
چکیده
مقاله حاضر به بررسی اثبات تغییرات در دانشگاه کلاسیک هنگام تبدیل مدل لیبرال آن به مدل عمل گرا در جامعه دانش مدرن میپردازد. محتوی مدل عمل گرا (تجاری سازی دانش، بازار آموزش، رقابتها) در برابر مدل کلاسیک آن قرار دارد. از این روی، تشریح معیارهای دانشگاه کلاسیک نیاز است. فرهنگ شرکتی به عنوان یک معیار جدید در نظر گرفته میشود. هدف فرهنگ شرکتی، شکل دهی به حرفه و فردی است که مربوط به جامعه دانش مدرن است. از این روی، دانشگاه پژوهشی مدرن هنوز از ایده سنتی دانشگاه کلاسیک در شرایط جامعه (دانش) اطلاعات استفاده میکند. دوما، راهبرد جدید برای مدیریت آموزش در دانشگاه پژوهشی، مدیریت دانش است. سوما، فرهنگ شرکتی دانشگاه پژوهشی میتواند مکمل معیارهای کلاسیک دانشگاه و گرایش مدرن به سمت بازار و تجاری سازی آموزش باشد. محتوی خاص فرهنگ شرکتی به عنوان یک معیار جدید دانشگاه، مربوط به شرایط جامعه دانش یا اطلاعات است. فرهنگ شرکتی دانشگاه پژوهشی نه تنها قدرت رقابتی در حرفه، بلکه در رابطه با ویژگیهای معنوی و اخلاقی فراهم میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.