عنوان فارسی مقاله:ترسیم یک مثلث: چگونه مربیان، ابهامات ذاتی موجود در مربیگری اجرایی را مدیریت میکنند
چکیده
مربی گری اجرایی یک مداخلهی توسعهی رهبری مشترک است که پیچیدگی آن کمتر از مقدار واقعی برآورد شده است. روابط مثلثی بین شاگرد، مربی و سازمان، منجر به بروز منافع متضاد میشود (فاتین دیکون ۲۰۱۲). این مطالعه به بررسی این میپردازد که ادراک و تصور مربیان از روابط مثلثی چیست و به بررسی تضاد منافع و مسائل اخلاقی میپردازد(مدیریت ابهامات ذاتی موجود درمربیگری اجرایی). در طی مصاحبههای نیمه ساختاریافته، نه مربی، تفاسیر خود را از شیوهی اشکار سازی روابط مثلثی در فرایندهای مربیگری اجرایی مطرح کردند. دلایل و توضیحات مربیان به سه گروه تقسیم شد. مربیانی وجود دارند که مربیگری اجرایی را به صورت یک فرایند هماهنگ موسوم به مربی گری ساده، درک میکنند. برخی از مربیان به فرایند مربیگری برای مقابله با مناقشات منافع متکی هستند و ما آنها را به روشنی دعوت کردیم. مربیان دیگر هنگامی که با درگیری منافع در روابط مثلثی برخورد میکنند، مشکوک هستند(مدیریت ابهامات ذاتی موجود درمربیگری اجرایی). به منظور حمایت از مربیان با معضلات اخلاقی که ممکن است در روابط مثلثی در فرآیند مربیگری اجرایی وجود داشته باشد، اخلاق چشم انداز حرفهای برای بخش آموزشی توسط شاپیرو و استفکویچ (۲۰۱۶) برای سازگاری و هماهنگی با کارول و شو (۲۰۱۳) دیدگاه بلوغ اخلاقی این مدل سازگار، مربیان را ارائه میدهد دیدگاه یکپارچه و پویا برای توسعه و بلوغ اخلاقی آنها است.
کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.