پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت های ترفیعی داخلی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 24

تعداد کلمات : 5300

مجله : International Journal of Business and Management

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
17 سپتامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1329 بازدید
31,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت های ترفیعی داخلی   شیوه های منابع انسانی با عملکرد شغلی

 چکیده  

 این مطالعه به بررسی رابطه و اثر پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت‌های تبلیغاتی و ترفیعی داخلی شیوه‌های منابع انسانی برای عملکرد شغلی و عملکرد زمینه‌ای شغلی می‌پردازد. این مطالعه بر روی مهندسان برق و الکترونیک در منطقه‌ی تجارت آزاد بایان لپاس، پنانگ انجام شد. پرسش نامه‌های خود ایفا از طریق مدیران منابع انسانی شرکت‌های تولید برق توزیع شد. مجموعاً ۱۱۰۰ پرسشنامه توزیع شد و در آن ابزارهای تحقیقاتی رادز و همکاران برای پرداخت مبتنی بر عملکرد، آلن و همکاران در خصوص مدیریت عملکرد، وین و همکاران در خصوص فرصت‌های ترفیع داخلی، ویلیام و اندرسون در خصوص عملکرد شغلی و هاکواتر و همکاران در خصوص عملکرد زمینه‌ای استفاده شد.. در مجموع ۱۸۱ مورد بازگشت داده شد اما ۱۵۰ پرسشنامه برای این مطالعه قابل استفاده بود. مهندسان اظهار داشتند که فقط فرصتهای تبلیغاتی داخلی با عملکرد وظیفه و عملکرد زمینه‌ای رابطه دارند. از طرف دیگر، پرداخت برای عملکرد و مدیریت عملکرد با عملکرد زمینه‌ای رابطه داشت اما با عملکرد کار رابطه نداشت. علاوه بر این، مهندسان اظهار داشتند که هیچ یک از اقدامات منابع انسانی، یعنی پرداخت هزینه عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت‌های تبلیغاتی داخلی، بر هر دو عملکرد شغلی آنها، یعنی عملکرد وظایف و عملکرد زمینه‌ای، تأثیری نداشته است(مدیریت عملکرد و فرصت های ترفیعی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Pay for Performance, Performance Management, and Internal Promotional Opportunities of Human Resource Practices with Job Performance

Abstract

 This study explores the relationship and the impact of pay for performance, performance management, and internal promotional opportunities of human resources practices toward task performance and contextual performance of job performance. The study was conducted on the electrical and electronics (E&E) engineers in the Bayan Lepas Free Trade Zone, Penang. Self-administered questionnaires were distributed through the E&E manufacturing companies’ human resource managers. A total of 1,100 questionnaires were distributed that adapted and adopted the research tools of Rhoades et al. on pay for performance, Allen et al. on performance management, Wayne et al. on internal promotional opportunities, Williams and Anderson on task performance, and Hochwarter et al. on contextual performance. A total of 181 were returned but 150 questionnaires were useable for this study. The engineers indicated that only the internal promotional opportunities had a relationship with task performance and contextual performance. On the other hand, pay for performance and performance management had a relationship with contextual performance but not with task performance. Moreover, engineers indicated that none of the human resource practices, namely pay for performance, performance management, and internal promotional opportunities, had an impact on both of their job performance, namely task performance and contextual performance.

    دیدگاهتان را بنویسید