عنوان فارسی مقاله:مدیریت پول نقد شرکت: مطالعه ای در بخش خرده فروشی
چکیده
نقدینگی شریان حیاتی سازمان هاست و مدیریت نقدینگی جنبه مهم هر سازمانی است. مدیریت پول نقد شرکت ها، شرکت ها را از کوچک به غول در محیط رقابتی ارتقا می دهد. در این مطالعه ما سه عامل یک شیوه خوب مدیریت پول نقد را برجسته می کنیم. چنین عواملی عبارتند از چرخه تبدیل نقدی (CCC)، دارایی نقدی و امتیاز اعتباری. تأثیر یک عامل بر عامل دیگر به سازمان ها کمک می کند تا وجوه نقد شرکت خود را به روشی بهتر مدیریت کنند. در این مطالعه، ما داده ها را از پایگاه داده شرکت کاپیتلاین در بمبئی، هند طی دوره ۲۰۰۲-۲۰۱۱ جمع آوری می کنیم. با استفاده از برخی تکنیکهای رگرسیون، مشاهده میکنیم که به دلیل امتیاز اعتباری بالاتر، شرکتها مجبور شدند CCC خود را به حداقل برسانند و به حفظ سطح پایینتر سرمایه در گردش کمک کرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.