بازتعریف آموزش شهروندی – مروری سیستماتیک از مطالعات تجربی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 36

تعداد کلمات : 12400

مجله : International Journal of Educational Research

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
6 مارس 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1175 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بازتعریف آموزش شهروندی – مروری سیستماتیک از مطالعات تجربی در مورد آموزش شهروندی جهانی

 چکیده

ما یک مرور مفهومی سیستماتیک از مطالعات تجربی مربوط به آموزش شهروندی جهانی (GCE) را در ده سال گذشته انجام دادیم تا الگوهای تحقیقات معاصر در مورد GCE را آشکار و تحلیل کنیم و مضامین گنجانده شده و حذف شده از گفتمان آکادمیک فعلی را برجسته کنیم. ما موضوعات غالب را در این گفتمان کشف کردیم. ما بیشتر به یک خلأ احتمالی در بدنه تحقیقات موجود اشاره کردیم و یک چارچوب مفید برای پیشرفت‌های تحقیقاتی آتی در زمینه GCE و همچنین مشکلاتی که باید اجتناب شود پیشنهاد کردیم. مربیان و سیاست گذاران در بسیاری از کشورها به طور فزاینده ای به دنبال ادغام GCE هستند. درک جهات تحقیق فعلی کمک خواهد کرد که تحقیقات آینده را در یک موضوع دقیق تر و جامع تر بسازید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Citizenship education redefined – A systematic review of empirical studies on global citizenship education

Abstract

 We performed a systematic conceptual review of empirical studies dealing with Global Citizenship Education (GCE) in the last ten years to reveal and analyze the patterns of contemporary research on GCE and to highlight the themes included in and excluded from the current academic discourse. We uncovered the dominant themes in this discourse. We further pinpointed a possible lacuna in the existing body of research and suggested a useful framework for future research developments in the area of GCE, as well as pitfalls to be avoided. Educators and policymakers in many countries increasingly seek to integrate GCE; understanding current research directions will help frame future research in a more precise and comprehensive matter.