مرور منابع سیستماتیک تعهد به برند: تعاریف، چشم انداز و ابعاد

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 9700

مجله : Athens Journal of Business & Economics

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
18 می 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1233 بازدید
28,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مرور  منابع سیستماتیک  تعهد به برند: تعاریف، چشم انداز و ابعاد

چکیده

  اگرچه ارتباط تعهد برند مصرف کننده در منابع بازاریابی به خوبی شناخته شده است ، اما تعاریف متعدد ، ابعاد و رویکردهای مفهومی ساخت ، درک آن را مبهم و دشوار می کند. تعهد برند غالباً با سازه های دیگر مانند وفاداری به برند اشتباه گرفته می شود ، که درک آن را بیشتر با مشکل روبرو می کند. هدف این مقاله بهبود مبانی نظری ساختار تعهد برند با بیان توضیحات ، اهمیت پیامدهای آن و تمایز آن با سایر مفاهیم است. برای انجام این کار ، یک مرور سیستماتیک از ادبیات تعهد برند انجام می شود. به دنبال معیارهای ورود و خروج قبلاً تعیین شده برای انتخاب ، در مجموع ۹۸ مقاله منتشر شده از مجله در دوره ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. نه تعریف از تعهد برند در ادبیات یافت می شود ، و تعریف واحدی از ساختار ارائه می شود. ابعاد تعهد برند تجزیه و تحلیل می شود ، و تفاوت های اصلی سازه با سایر مفاهیم نیز روشن می شود(مرور منابع سیستماتیک تعهد به برند).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: A Systematic Literature Review of Brand Commitment: Definitions, Perspectives and Dimensions

Abstract

Although the relevance of consumer brand commitment is well recognized in the marketing literature, the multiple definitions, dimensions and conceptual approaches to the construct make it ambiguous and difficult to understand. Brand commitment often gets confused with other constructs such as brand loyalty, which further hampers its comprehension. The purpose of this paper is to enhance the theoretical foundations of the brand commitment construct by elaborating on its definition, the importance of its implications, and differentiating it from other concepts. To do so, a systematic review of the brand commitment literature is conducted. Following previously established inclusion and exclusion criteria for selection a total of 98 journal articles publish in the period 1998 to 2015 are analysed. Nine definitions of brand commitment are found in the literature, and a unified definition of the construct is advanced. The dimensions of brand commitment are analysed, and the main differences of the construct with other concepts are also clarified.