مسئولیت اجتماعی شرکتها و عملکرد شرکتها: مرور منابع

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25

تعداد کلمات : 9400

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1119 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مسئولیت اجتماعی  و عملکرد شرکتها: مرور منابع

 چکیده

  مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) هنگامی که موفقیت شرکت ها در سطح محلی و جهانی مهم است اهمیت زیادی دارد. اگرچه این مفهوم به طور گسترده ای پذیرفته شده و اهمیت زیادی در رشد ارزش سازمان ها دارد ، اما برخی از شرکت های بزرگ هنوز از این مفهوم CSR استفاده نکرده اند ، اما اکثر ارگانهای شرکتی بر دستیابی به سود تمرکز می کنند اما از مسائلی که باید انجام شود غافل می شوند. هم با محیط و هم با سایر ذینفعان که مستقیماً با سازمان در ارتباط نیستند. به این منظور ، تمرکز این مطالعه بر روی ارزیابی جامع تأثیر CSR بر عملکرد سازمان است. این مطالعه طرح تحقیق اکتشافی را اتخاذ کرد و از آنجا که تأکید اصلی در چنین مطالعه ای بر کشف ایده ها و بینش ها است ، رویکرد مرور میز با استفاده از ادبیات مرتبط و مرتبط اتخاذ شد. این مطالعه نشان داد که برخی از شرکت ها فقط برای ایجاد تصویر خوب از شهروندان شرکتی به فعالیت های CSR می پردازند. نتیجه همچنین نشان داد که CSR تأثیر مثبت و مهمی بر همه شاخصهای عملکردی مورد استفاده در مرور ادبیات دارد که عبارتند از: عملکرد سازمان در مقابل زمان ، امور مالی ، شهرت ، تعهد کارکنان و تمایز برند. بنابراین توصیه شد که شرکتها قبل از انجام ابتکارات CSR نیازهای ذینفعان خود را شناسایی کنند. همچنین ، مدیران عالی باید مزایای مالی استراتژیک فعالیت های CSR را درک کرده و مبتدیان CSR را در برنامه استراتژیک خود لحاظ کنند(مسئولیت اجتماعی شرکتها).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Corporate Social Responsibility and Firms’ Performance: A Literature Review

  Abstract

 Corporate Social Responsibility (CSR) has been of great contribution especially when it has to do with the success of firms both locally and globally. Even though the concept has become a widely accepted and recognized to be of paramount significance to the growth in value of organizations, some corporate firms are yet to embrace this CSR concept, most corporate bodies focus on achieving profit but neglect the issues that has to do with both the environment and that of the other stakeholders not directly associated with the organization. To this end, the focus of this study is on a holistic assessment of the impact of CSR on organizational performance. This study adopted exploratory research design and since the major emphasis in such a study is on the discovery of ideas and insights, desk review approach was adopted using relevant and related literature. The study showed that some companies only engage in CSR activities just to create good corporate citizen image. The outcome also showed that CSR has an important and positive impact on all the performance indicators used in the review of literatures which are: organizational performance versus time, finance, reputation, employee commitment and brand differentiation. It was therefore recommended that companies should identify their stakeholders’ needs before taking CSR initiatives; also, top management must understand the strategic financial benefits of CSR activities and include CSR initiates in their strategic plan.