عنوان فارسی مقاله:چگونه مشتری مداری منجر به رضایت مشتری میشود؟
چکیده
هدف: خلاقیت و همدلی کارکنان خدمات مالی در مطالعات در زمینهی بازاریابی بانکی کمتر بررسی شده است. هدف ین مقاله، بررسی، اثرات واسطهای خلاقیت و آداب معاشرت کارکنان خدمات مالی بر روی رابطهی بین مشتری مداری و رضایت مشتری است.
طراحي / روش شناسي / رويكرد – دادهها از ۳۳۶ مشتريان بيمه در تايوان جمع آوري شده و از آزمون تحليل حداقل مربعات جزئي براي آزمون فرضیهها استفاده شده است.
یافتهها – یافتهها نشان میدهد که گرایش مشتری به کارکنان خدمات مالی (درک شده توسط مشتریان) با درک مشتری از آداب و رسوم و خلاقیت کارگران خدمات مالی رابطه مثبت دارد. علاوه بر این، مشخص میشود که قوانین و خلاقیت کارگران خدمات مالی تا حدی واسطه گرانه رابطه بین مشتری مداری و رضایت مشتری است.
اصالت / ارزش – این اولین مطالعه برای نشان دادن نقشهایی است که آداب و معیارهای کارمندان خدمات مالی در رابطه بین مشتری مداری و رضایت مشتری ایفا میکند(مشتری مداری منجر به رضایت مشتری).
کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.