بررسی و مشخص کردن سطح علمی دبیران علوم در مقطع ابتدایی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 23

تعداد کلمات : 3700

مجله : Procedia Social and Behavioral Sciences

انتشار : 2011

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1204 بازدید
21,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی  و مشخص کردن  سطح علمی دبیران علوم  در مقطع ابتدایی در مورد لایه اوزون

 چکیده

یکی از مشکلات زیست محیطی جهانی که زمین و بشریت را تهدید می کند تخریب لایه ازن و نتایج منفی آن است. با استفاده از این مطالعه ، تعیین سطح دانش معلمان علوم مقدماتی قبل از خدمات در مورد علل کاهش لایه اوزون ، نتایج و اقدامات احتیاطی انجام می شود. در این مطالعه ، از ۳۱۹ نفر از معلمان علوم ابتدایی قبل از خدمت با استفاده از الگوی پیمایشی ، برای ۳۰۹ پرسشنامه استفاده شده است. درصد (درصد) ، فرکانس (f) و آنالیز واریانس تک عاملی برای داده های حاصل از برنامه با استفاده از این برنامه بسته آماری SPSS استفاده شده است. در پایان تجزیه و تحلیل ، مشخص شده است که معلمان پیش از خدمت که به نسلهایی آموزش می دهند که با این مشکل مهم زیست محیطی روبرو می شوند ، هم تصور غلط دارند و هم دانش ناکافی و قفل کننده ای درباره تخلیه لایه ازن دارند. علاوه بر این ، مشخص شده است که از نظر سطح آگاهی معلمان علوم قبل از خدمت در مورد لایه اوزون از نظر سطح درجه بندی ، تفاوت خاصی وجود ندارد(مشخص کردن سطح علمی دبیران علوم).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Determination of pre-service elementary science teachers’ knowledge level about ozone layer

Abstract

One of the global environmental problems which threaten the earth and humanity is the Ozone Layer Depletion and the negative results that it causes. With this study, the aim is to determinate the knowledge level of pre-service elementary science teachers about the causes of the Ozone Layer Depletion, results and the precautions they will take. In this study, 30-item-questionaire has been applied to 319 pre-service elementary science teachers using survey model. Percentage (%), frequency (f) and the singlefactor variance analysis have been applied to the data obtained from application using this SPSS statistical packet program. At the end of the analysis, it has been revealed that pre-service teachers who educate the generations that will face up with this important environmental problem have both some misconceptions and inadequate and locking knowledge about Ozone Layer Depletion. Besides, it has been determinate that specific there is no difference between knowledge level of pre-service elementary science teachers about Ozone Layer according to grade level.

دیدگاهتان را بنویسید