بررسی مفهوم درس پژوهی در علوم تربیتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 26

تعداد کلمات : 5400

مجله : Lesson Study Research and Practice in Mathematics Education

انتشار : 2013

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
3 مارس 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1146 بازدید
31,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی مفهوم درس پژوهی در علوم تربیتی

چکیده

مطالعه درس یک روش رشد حرفه ای معلمان مبتنی بر همکاری می باشد که از ژاپن نشات گرفته است. درس پژوهی در دهه گذشته مورد توجه مخاطبان بین المللی قرار گرفت و در سال ۲۰۰۲ یکی از موضوع های نهمین کنفرانس کنگره بین المللی آموزش ریاضیات (ICME) بود. متعاقباً به بسیاری از کشورهای دیگر گسترش یافت و بیش از دوازده کنفرانس و کارگاه بین المللی در سراسر جهان برگزار شد که در آن افراد با اتخاذ این شکل جدید از توسعه حرفه ای در زمینه های فرهنگی منحصر به فرد خود (مثلاً کنفرانس در مطالعه یادگیری ۲۰۰۶ ) فعالیت کردند(مفهوم درس پژوهی در علوم تربیتی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:Introduction: Conceptual Overview of Lesson Study

Abstract

Lesson study is a collaboration-based teacher professional development approach that originated in Japan (Fernandez and Yoshida 2004; Lewis and Tsuchida 1998; Stigler and Hiebert 1999). Lesson study attracted the attention of an international audience in the past decade, and in 2002 it was one of the foci for the Ninth Conference of the International Congress on Mathematics Education (ICME). It subsequently spread to many other countries and more than a dozen international conferences and workshops were held around the world in which people shared their experiences and progress with lesson study as they adopted this new form of professional development in their unique cultural contexts (e.g., Conference on Learning Study 2006; Fujita et al. 2004; Lo 2003; National College for Educational Leadership 2004; Shimizu et al. 2005).