مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 35

تعداد کلمات : 12500

مجله : Industrial Marketing Management

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
10 سپتامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1132 بازدید
79,000 تومان

عنوان فارسی مقاله: مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی و فناوری روی وفاداری اینترنتی

 چکیده

 با توجه به توسعه تکنولوژی‌های برخط و سیار، ارزیابی بازاریابی ارتباطی برای بهبود ارتباط سرویس‌های B2B بسیار مهم است. این مطالعه از نظریه مبتنی بر منابع، نظریه مبادله اجتماعی و سامانه‌های فنی اجتماعی جهت تشریح پروسه‌های بانک‌ها برای استفاده از بسترهای برخط استفاده می‌کند(مقایسه بانک‌های محلی،ملی و بین المللی). سیصد و سی و شش بنگاه کوچک و متوسط در این مطالعه بررسی شد. نتایج نشان داد که کیفیت سرویس‌های برخط و غیر برخط بر رضایت از سرویس‌های بانکداری اینترنتی اثر دارد و رضایت از سرویس بانکداری اینترنتی بر تعهد بانکی و ایمان به بانکداری اینترنتی اثر دارد. همچنین بانک‌های محلی و ملی بیشتراز بانک‌های بین المللی تحت تأثیر اعتماد و تعهد قرار می‌گیرند. نتایج این تحقیق باعث بهبود مطالعات در خصوص بازاریابی ارتباطی B2B می‌شود و یافته‌های مدیریتی ارزشمند رابرای متصدیان سرویس B2B فراهم می‌کند(مقایسه بانک‌های محلی،ملی و بین المللی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The impact of relational versus technological resources on e-loyalty: A comparative study between local, national and foreign branded banks

Abstract

 The emergence of online and mobile technologies has necessitated the need to re-examine the viability of relationship marketing in nurturing business-to-business service relationships. By drawing upon the resourcebased view (RBV), social exchange (SE) theory and socio-technical systems (STS) theory, this research explores the differences in the process by which local, national and foreign branded banks are able to integrate their online platforms into their relational efforts. Data from a sample of 336 small and medium-sized business customers in the New Zealand banking industry shows that both offline and online service quality affect satisfaction with their e-banking services, which in turn affect the trust and commitment towards the bank and loyalty towards e-banking. In addition, the effect of trust and commitment on loyalty towards e-banking is significantly stronger for the local and national branded banks compared to foreign branded banks. Our findings extend current research on B2B relationship marketing and offer useful managerial insights for professional B2B services providers.