مرور منابع سیستماتیک در مورد تأثیر محیط و سیستم پشتیبانی دانشگاه

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 33

تعداد کلمات : 15000

مجله : ournal of Innovation and Entrepreneurship

انتشار : 2020

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
27 آوریل 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1622 بازدید
32,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:مرور منابع سیستماتیک در مورد تأثیر محیط و سیستم پشتیبانی دانشگاه بر پیش سازهای قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان

 چکیده

این بررسی مروری ادبیات با هدف درک تأثیر محیط دانشگاه و سیستم پشتیبانی (ESS) در شکل گیری هدف کارآفرینی اجتماعی (SEI) دانشجویان تحصیلات تکمیلی انجام شده است. کارآفرینان اجتماعی در تحولات اقتصادی و اجتماعی جوامعی که در آن فعالیت می کنند نقش مهمی ایفا می کنند ، بنابراین بسیاری از موسسات بعد از متوسطه شروع به تشویق بیشتر دانشجویان به مشارکت در رفتار کارآفرینی اجتماعی می کنند. در نتیجه ، برای ارزیابی تأثیر عوامل مختلف انگیزشی مرتبط با اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه که می تواند بر SEI دانشجویان تأثیر بگذارد ، نیاز به رویکردهای سیستماتیک وجود دارد. براساس یک بررسی منظم ادبیات و سنتز روایی پیشینیان SEI دانش آموزان آموزش متوسطه ، نویسندگان یک مدل SEI سفارشی را پیشنهاد کرده اند که نسخه پیشنهادی هوکرتز را اصلاح و گسترش می دهد (کارآفرینی: نظریه و عمل ، ۲۰۱۷) و میر و موبا (کارآفرینی اجتماعی ، ۲۰۰۶). این مطالعه با ارائه متدولوژی مبتنی بر تئوری ، شکافی را در ادبیات ایجاد می کند که می تواند به دانشگاهها کمک کند تا برنامه های آموزشی و سایر مداخلات خود را با هدف ترغیب بیشتر دانشجویان برای توجه به کارآفرینی اجتماعی به عنوان یک انتخاب شغلی مناسب پس از فارغ التحصیلی ، طراحی کنند(منابع سیستماتیک در سیستم پشتیبانی دانشگاه).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: A systematic literature review of the influence of the university’s environment and support system on the precursors of social entrepreneurial intention of students

Abstract

This systematic literature review aims at understanding the influence of the university’s environment and support system (ESS) in shaping the social entrepreneurial intention (SEI) of post-secondary education students. Social entrepreneurs play an important role in the economic and social developments of the communities in which they operate, thus many post-secondary institutions are starting to encourage more students to engage in social entrepreneurial behaviour. Consequently, there is a need for systematic approaches to evaluate the impact of various motivational factors related to the university’s entrepreneurial ecosystem that could affect the SEI of students. Based on a systematic literature review and narrative synthesis of the antecedents of the SEI of post-secondary education students, the authors proposed a customized SEI model that modifies and extend the one proposed by Hockerts (Entrepreneurship: Theory and Practice, 2017) and Mair and Noboa (Social entrepreneurship, 2006). This study fills a gap in the literature by providing a methodology grounded in theory that can help universities to design their educational and other interventions aimed at encouraging more students to consider social entrepreneurship as a viable career choice after graduation.

 
    دیدگاهتان را بنویسید