شیوه ی بهبود مهارت‌های نرم افزاری برای دانشجویان ویتنامی برای تقویت فرآیند استارت آپ

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 21

تعداد کلمات : 6600

مجله : the international journal of business & management

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
13 ژانویه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1494 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:شیوه ی بهبود مهارت‌های نرم افزاری برای دانشجویان ویتنامی برای تقویت فرآیند استارت آپ

 چکیده  

شما این نیروی اصلی کار برای توسعه اقتصادی – اجتماعی هر کشور هستید زیرا این یک نیروی قوی و جوان است که قسمت عمده‌ای از نیروی کار را تشکیل می‌دهد. با این حال، نرخ بیکاری در بین جوانان هنوز بالا است، یکی از دلایل مهم آن این است که شغل مناسب وجود ندارد یا فرصت‌های شغلی هنوز کم است در حالی که توانایی ایجاد شغل در اقتصاد هنوز محدود است. در حال حاضر راه حل این است که دولت سیاست‌هایی را برای تشویق جوانان انجام دهنده استارتاپ برای ایجاد شغل برای خود و دیگران در پیش گرفته است. به طور خاص، دانش آموزان به عنوان یک تیم اصلی جوانان در جامعه در نظر گرفته می‌شوند، آن‌ها کاملاً به دانش و مهارت‌های لازم برای عملکرد عملی مجهز هستند. نکته مهمتر این است که دانشجویان بسیاری از ایده‌های خود را از صندلی‌های خود در دانشگاه‌ها تشکیل می‌دهند، اگر بتوانند از این فرصت استفاده کنند، می‌توانند آنها را به پروژه‌های تجاری تبدیل کنند تا سرمایه بخواهند. اما به طور کلی، میزان راه اندازی سالانه دانش آموزان زیاد نیست، میزان موفقیت زیاد نیست، یکی از این موانع فقدان مهارت نرم در راه اندازی کسب و کار است که منجر به ایجاد مشکل در یافتن سرمایه، شرکا و بازار می‌شود. این مطالعه بر اساس آمار و نظرسنجی‌های دانش آموزان و تعدادی از مشاغل برای شناسایی شکاف مهارت‌های نرم و چگونگی بهبود مهارت‌های نرم افزاری آنها برای ایجاد حرکت برای  شرکت نوپا در شرایط جدید است. برای افزایش مهارتهای نرم دانش آموزان، تلاش هر دو طرف (مدرسه و دانش آموزان) باید مورد توجه قرار گیرد. برای مدرسه: برای افزایش آگاهی دانش آموزان در مورد نقش مهم مهارتهای نرم لازم است. روش‌های تدریس در همه دروس نیاز به تلفیق مهارت‌های نرم افزاری مختلف دارد تا به دانشجویان کمک کند تمرین کنند. توجه به آموزش مهارتهای زبان انگلیسی و انفورماتیک افزایش میزان بحث و کار گروهی در افراد؛ تقویت فعالیتهای فوق برنامه در طول فرایند یادگیری؛ جستجو و فراهم آوردن فرصت‌های حضور دانشجویان در سمینارها در داخل و خارج از کشور. افزایش زمان آموزش و کارآموزی توسعه مهارت‌های نرم از طریق سازمان‌های توده‌ای برای دانش آموزان: فعال بودن در روند یادگیری و پرورش خود. به طور فعال و فعالانه مهارت‌های نرم را برای خود بهبود می‌بخشند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: How to Improve Soft Skills for Vietnamese Students to Boost Their Start-Up Process

Abstract

 The you this the main labor force for the socio-economic development of each country as this is a strong and young force that accounts for a large proportion of the labor force. However, the unemployment rate among young people is still high, one of the important reasons is that there is no suitable job, or the employment opportunities are still in shortage while the ability to create jobs of the economy is still limited. The solution currently is that the Government has policies to encourage the youth doing startups to create jobs for themselves and others. In particular, students are considered a core youth team in the society, they are fully equipped with the knowledge and skills necessary for practical operation. The more important thing is that students will have many ideas formed right from their seats in universities, if they can take advantage of it, they can turn them into business projects to call for capital. But in general, the annual start-up rate in students is not high, the level of success is not much, one of those barriers is the lack of soft skills in starting a business, leading to difficulties in finding capital, partners and market. This study is based on student statistics and surveys and a number of businesses to identify soft skills gaps and how to improve their soft skills to create momentum for startup in new situations. To increase students’ soft skills, the efforts of both sides (school and students) should be taken into consideration. For school: necessary to raise the awareness of students about the important role of soft skills; teaching methods in all subjects need to integrate a variety of soft skills to help students practice; paying attention to training foreign language and informatics skills; increasing the amount of discussion and teamwork in the subjects; strengthening extracurricular activities throughout the learning process; searching and providing opportunities for students to attend seminars at home and abroad; increasing the time for training and internship; developing soft skills through mass organizations. For students: being proactive in the process of learning and cultivating yourself; actively and proactively improve soft skills for themselves.

    دیدگاهتان را بنویسید